Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bedoeling is dat ik video en foto bewerking ga doen. Ook streamen/casten naar de tv.
Bedoeling is dat de pc futureproof is. Mijn huidig systeem is van 2008 dus heeft lang meegegaan. Enkel hdd en videokaart zijn vervangen geweest.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 1500 en 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Samsung 840 Pro die eventueel in mijn nieuw systeem kan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct een voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Daar heb ik geen ervaring mee. Mogelijk dat ik in de toekomst daarmee aan de slag ga.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag dus een systeem die een tijd kan meegaan. Ik heb hier een lijstje gemaakt vooral op Intel gebaseerd. Geen idee of een AMD systeem beter zou zijn voor mijn wensen.
Graag wat feedback van jullie wat al dan niet beter zou kunnen.
Groeten, Bjorn
Bedoeling is dat ik video en foto bewerking ga doen. Ook streamen/casten naar de tv.
Bedoeling is dat de pc futureproof is. Mijn huidig systeem is van 2008 dus heeft lang meegegaan. Enkel hdd en videokaart zijn vervangen geweest.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen 1500 en 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een Samsung 840 Pro die eventueel in mijn nieuw systeem kan
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct een voorkeur voor merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Daar heb ik geen ervaring mee. Mogelijk dat ik in de toekomst daarmee aan de slag ga.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag dus een systeem die een tijd kan meegaan. Ik heb hier een lijstje gemaakt vooral op Intel gebaseerd. Geen idee of een AMD systeem beter zou zijn voor mijn wensen.
Graag wat feedback van jullie wat al dan niet beter zou kunnen.
Groeten, Bjorn