Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Hallo allemaal,

Ik heb een opknappertje van een vriend van me gekregen. In het kader van de circulaire economie geef ik hem graag een tweede leven :) De tv gaat niet aan (alleen het standbylampje brandt maar ik krijg hem noch met de afstandbediening noch met de fysieke knoppen aan de zijkant aan. Na verloop van tijd dooft het standbylampje). Na wat gegoogle begreep ik dat het power board waarschijnlijk het begeven heeft (zou dit redelijkerwijs kloppen?). Nu ben ik geen soldeerwonder (ik heb ook geen soldeerbout) dus ik wil het gehele powerboard vervangen voor een paar tientjes.

Het gaat om een JVC LT-39HG48U en het onderdeelnummer van het power board is 81-PE371C6-PL290AA. Het precieze onderdeel is echter lastig te vinden op eBay en elders maar ik vind wel veel PL290AA bordjes. Het is blijkbaar nogal een onconventionele tv aangezien ik er weinig informatie over kan vinden. Nu meende ik ergens te lezen dat het onderdeelnummer niet precies hoeft te matchen om te werken, zolang de laatste paar cijfers maar overeenkomen. Klopt deze lezing? Iemand enig idee wat zou kunnen werken?

Alvast dank!