Ongewenste bladwijzer synchronisatie Google-accounts Chrome

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnux
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-08 09:23
Op een computer heb ik in Chrome ingelogd met een ander Google account dan gewoonlijk. Onbedoeld werden de bladwijzers gesynchroniseerd en heb ik bij mijn beide Google accounts dezelfde bladwijzers. Ongewenst maar het gebeurde.
Wat mij vervolgens is opgevallen is dat als ik een bladwijzer aanmaak op een van me Google accounts ik deze ook krijg op het andere account, op een andere computer.
Blijkbaar zijn de bladwijzers van beide accounts "versmolten" op een of andere manier.
Heeft iemand hier een antwoord op?

(Doorgaans werk ik op twee computers met ieder hun eigen Google account. Deze zijn nu vervuild geraakt doordat ik me een keer heb vergist)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja dit is een bekend fenomeen wat je hiertegen kan doen is in Chrome mensen beheren gebruiken. Je maakt dus een tweede persoon aan voor het tweede account op die manier kan je zelfs in twee vensters twee persoon tegelijk ingelogd hebben. Of meer heb er zelf 3. Helaas is je probleem alleen handmatig terug te draaien. Succes

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.