Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Studie (Game Art, 3D Models) en games zoals; World of Warcraft, CS:GO, Overwatch en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ga nog extra scherm en toetsenbord aanschaffen, zit niet in het budget, suggesties voor toetsenborden mag!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste PC, heb een high-end laptop voor mijn studie maar wil graag een home PC aanschaffen. Ik heb er dus geen verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Weet niet of het kan met wat ik hieronder heb. Zo ja, dan weet ik niet hoe het moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen vertellen of alle componenten hieronder bij elkaar passen. Of een aanpassing nodig is en of er verbeteringen zijn. Ook zou ik graag willen weten of ik extra koeling moet halen.
Studie (Game Art, 3D Models) en games zoals; World of Warcraft, CS:GO, Overwatch en dergelijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ga nog extra scherm en toetsenbord aanschaffen, zit niet in het budget, suggesties voor toetsenborden mag!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is mijn eerste PC, heb een high-end laptop voor mijn studie maar wil graag een home PC aanschaffen. Ik heb er dus geen verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen wensen of eisen.
Ga je overklokken?
Weet niet of het kan met wat ik hieronder heb. Zo ja, dan weet ik niet hoe het moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen vertellen of alle componenten hieronder bij elkaar passen. Of een aanpassing nodig is en of er verbeteringen zijn. Ook zou ik graag willen weten of ik extra koeling moet halen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 183,90 | € 183,90 |
| 1 | ASRock B360 Pro4 | € 92,15 | € 92,15 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 288,- | € 288,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400 - Zwart | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,99 | € 28,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Corsair CX550M | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 57,- | € 57,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 977,38 | |
[ Voor 5% gewijzigd door Maplerx op 02-08-2018 11:14 . Reden: Geen reacties. ]