Toon posts:

3dglasses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de asusvr bril gekocht voor de v3800 tnt2

Heeft iemand een idee hoe je de vrbril aan de gang krijgt. Ik heb hem aangesloten en alle vr modes aangezet en m'n monitor op 640x480@120hz op 32bit.

wannneer ik turok2 speel of motoracer speel merk ik niets. Alleen de letters staan dubbel of door elkaar

er is mij vertelt dat je beelden uit het scherm ziet komen maar dat is niet het geval. Kent iemand het probleem en kan die me helpen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Zodra je die letters dubbel ziet, is het 3d.
Dat is zonder bril amper goed te lezen.

Als je de nieuwste drivers etc.. download kun je ook HalfLife met 3dbril spelen en dat verschil merk/zie je wel..

Ik heb een Asus v3800 u dlx met 3dbril, al hoewel ik de bril bijna nooit gebruik..

suc6

Verwijderd

Hoe krijg je hem dan in Half-Life aan de praat? Ik krijg geen dubbele letters...
Ik snap geen reet van die Asus-brillen.
Als ik hem op zet zie ik alleen het beeld flikkeren.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05

Animal_X

Rodin

Zijn er ook goed ervaringen met zo'n bril, k'wil er ook wel een alleen heb ik een Creative Geforce dus dan zal het wel weer niet kunnen. :(

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
Animal_X, ik heb de Else 3D Revelator, en die werkt PERFECT. Is echt supercool met zo'n brilletje op. En deze werkt ook nog eens op elke TNT(2)/Geforce(2) kaart !!!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
Als de letters door elkaar staan is er een begin voor je 3D: bij m'n v6600 deluxe kan je dan gewoon in het config. scherm een stuk of 6 variabelen aanpassen en als die goed staan zie je 3d, ook kan je ctrl-alt-3 doen (bij v6600 dan) om dat tijdens het spelen van een game aan te kunnen passen.

Half-life aan de praat krijgen? ik denk dat dat moeilijk gaat, volgens mij werkt die bril tot nu toe alleen nog maar goed in direct3d (halflife = opengl).

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Half-Life is ook Direct3d, en als je dat instelt moet die het doen..

Trouwens de nieuwste drivers hebben ook support voor OPENGL, dus dat werkt ook..

Heb het zelf geprobeerd.

Benodigheden vr-bril zijn wel een 17" monitor die een goeie refreshrate aan kan

Schakel de bril in via je Asus icoon rechtsonder in beeld, dus beide opengl en/of direct3d. Je kunt dan ook een refreshrate instellen, 100-120 is goed.

Zodra dat ingeschakeld is, moet een spel, wat je ook kunt instellen in de asus applicatie (dan past die de instellingen aan aan het spel) voorzien zijn van een soort dubbelle letters etc..
Het 3d-feest is compleet!!

Mocht het niet lukken, ik zal dit blijven volgen..

suc6

Verwijderd

Speel maar eens Blood2 met die bril.
dan zul je versteld staan van de graphics
Pagina: 1