Hallo,
Ik heb van de week mijn eerst game pc gebouwd, nu denk ik het probleem te hebben dat me gpu en cpu wat warm worden. cpu is in rust rond de 40 graden maar zodra ik battlefield 1 aan het doen ben schiet die naar de 70/74 met uitschieters naar de 76/78. zelfde geld voor me gpu die is wel constant 78/82 graden. lijkt mij vrij warm? Nu zit ik wel op zolder en kan het hier best warm worden weet niet of dat zoveel kan schelen?
Op fornite is het wel al een stuk minder, cpu is dan rond de 65/67.
Dit zijn me specs:
Intel core i58600k niet overclockt
geforce gtx 1080 8gb niet overclockt
16gb ram 3200mhz
Coolermaster masterair ma610p
coolermaster 550watt voeding gold
case: NZXT 340 elite
Ik had eerst alleen de 2 standaard case fans, nu heb ik er 2 bijgekocht het scheelt wel iets maar niet veel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb van de week mijn eerst game pc gebouwd, nu denk ik het probleem te hebben dat me gpu en cpu wat warm worden. cpu is in rust rond de 40 graden maar zodra ik battlefield 1 aan het doen ben schiet die naar de 70/74 met uitschieters naar de 76/78. zelfde geld voor me gpu die is wel constant 78/82 graden. lijkt mij vrij warm? Nu zit ik wel op zolder en kan het hier best warm worden weet niet of dat zoveel kan schelen?
Op fornite is het wel al een stuk minder, cpu is dan rond de 65/67.
Dit zijn me specs:
Intel core i58600k niet overclockt
geforce gtx 1080 8gb niet overclockt
16gb ram 3200mhz
Coolermaster masterair ma610p
coolermaster 550watt voeding gold
case: NZXT 340 elite
Ik had eerst alleen de 2 standaard case fans, nu heb ik er 2 bijgekocht het scheelt wel iets maar niet veel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.