🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Check Stoute Bugs FAQ nog even. We missen wat informatie zoals browser, eventuele add-ons, etc.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Krijg je het direct al zodra je op de DM-knop drukt?Freekers schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:24:
Ik probeer naar mijn Direct Message Inbox te gaan, maar dat lukt me niet. Ik krijg dan de foutmelding 'Hiervoor moet je ingelogd zijn'... maar dat ben ik al. Uitloggen en opnieuw inloggen heeft geen effect, zelfs in Incognito krijg ik dezelfde foutmelding:
[afbeelding]
Doe ik iets verkeerd?
We hebben op allerlei plekken wat beveiliging toegevoegd; helaas past die standaardmelding niet helemaal bij wat er werkelijk mis gaat... Maar uiteindelijk lijkt dit erop dat jouw javascript niet ververst is.
Kan het zijn dat je e.o.a. erg aggressieve caching via een proxy of iets dergelijks hebt? Zoja, dan wordt het hoog tijd de nieuwste versie van onze javascripts binnen te halen.
Ja, ik kreeg het al zodra ik op de DM-knop drukte.ACM schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 19:38:
[...]
Krijg je het direct al zodra je op de DM-knop drukt?
We hebben op allerlei plekken wat beveiliging toegevoegd; helaas past die standaardmelding niet helemaal bij wat er werkelijk mis gaat... Maar uiteindelijk lijkt dit erop dat jouw javascript niet ververst is.
Kan het zijn dat je e.o.a. erg aggressieve caching via een proxy of iets dergelijks hebt? Zoja, dan wordt het hoog tijd de nieuwste versie van onze javascripts binnen te halen.
Jij gaat door voor de washmachine, want ik gebruik inderdaad een proxy met caching. Inmiddels is de cache (gok ik) verlopen en werkt het weer naar behoren. Thanks!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp