Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Specs van Intenso en diverse websites melden geen typen van de door hen gebruikte schijf.
http://www.intenso.de/pro...ie=29&&produkt=1308731404
http://www.intenso.de/multimedia/produktblatt/1308731404.pdf

Ben niet zo'n fan van Seagate / Maxtor schijven; heb liever Hitashi of Toshiba, vandaar dat ik dit graag wil weten.

Kan iemand met een dergelijk product in de Device Manager opzoeken welke schijf is gebruikt. Ik zou het zeer op prijs stellen :>

Beste antwoord (via _Dune_ op 01-08-2018 11:51)

Verwijderd

McOrmick schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:58:
8)7 Serieus, soms ben ik zo vastgeroest, dat dit niet eens bij me is opgekomen. Foei foei foei.
Soms is een licht duwtje in de juiste richting alles wat je nodig hebt :+

Om terug te komen op je vraag: Die externe harde schijven die niet van een HD fabrikant afkomen, zitten er vaak per batch andere schijven in.

Ligt er maar net aan wat ze op dat moment het goedkoopste kunnen krijgen, of met welk bedrijf het contract loopt of afloopt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58

OgWok

U.N.C.L.E.

Of koop zelf een lege case en daarbij een schijf naar keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door OgWok op 01-08-2018 10:53 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
8)7 Serieus, soms ben ik zo vastgeroest, dat dit niet eens bij me is opgekomen. Foei foei foei.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

McOrmick schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:58:
Soms is een licht duwtje in de juiste richting alles wat je nodig hebt :+

Om terug te komen op je vraag: Die externe harde schijven die niet van een HD fabrikant afkomen, zitten er vaak per batch andere schijven in.

Ligt er maar net aan wat ze op dat moment het goedkoopste kunnen krijgen, of met welk bedrijf het contract loopt of afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:54
Degene die nu bij Aldi in de aanbieding is (Intenso 2.5" 2TB), zit een WD20SPZX drive in.
Hoop niet dat de recensies op deze site representabel zijn voor deze drive...

Na de drive minder dan een dag in gebruik te hebben gehad, stond de start/stop teller al op 127. Op zo'n manier gaat de drive wel snel kapot, ja.

[ Voor 30% gewijzigd door Fret Raket op 07-12-2018 04:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:54
Er zitten inmiddels andere drives in, degenen die ze nu verkopen hebben een Toshiba MQ04ABD200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Omdat ik zelf nieuwsgierig was en ik het niet echt kon vinden hierbij een heropening van een oud topic.

Ik heb hier een recente Intenso Memory Case 5TB. Van de week heb ik die 5TB geopend en bij mij zat er een WD Blue WD50NPZZ 5TB Sata schijfje in gemaakt in Thailand. Deze kan je niet echt ergens los kopen volgens mij. Het is gewoon een Sata schijfje en je kan de schijf dus wel gewoon in een systeempje hangen. Het is wel een 2.5inch schijfje van 15mm dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Fret Raket schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:23:
Degene die nu bij Aldi in de aanbieding is (Intenso 2.5" 2TB), zit een WD20SPZX drive in.
Hoop niet dat de recensies op deze site representabel zijn voor deze drive...

Na de drive minder dan een dag in gebruik te hebben gehad, stond de start/stop teller al op 127. Op zo'n manier gaat de drive wel snel kapot, ja.
Het aantal start/stops in zo'n korte tijd heeft 'm.i. weinig te maken met (de kwaliteit van) het schijfje, maar veel méér met de instellingen van de pc waarop de schijf was aangesloten (instellingen en wijze van gebruik door apps).
Pagina: 1