Vraag

• curly-naad
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik heb nu een iPhone 4s die erg op zijn eind loopt! Ik wil geen iPhone meer maar zie door alle bomen het bos niet meer, zoveel soorten.

Het moet een stuk sneller zijn, multitasken en switchen en opstarten moet sneller zijn dan ik nu kan doen.
Verder ben ik veel met Netflix, Facebook, email, YouTube, en nog apps die verder niet veel verbruiken.
De batterij moet lang meegaan niet na 10 al plat zijn en een degelijke camera.
En toch wel wat geheugen, minstens 1,5/ 2gb ram en uitbreidbaar.
Software maakt me niet zoveel uit zowel android als die van iphone vond ik goed maar dat ik wel met alle updates bij blijf.

Ik hoorde van mijn schoonzus dat Samsung a en y niet zo goed zijn ? En beter de s moet noemen.
Het hoeft niet zo duur te zijn voor mij liefst max +/- €150
Ik vond online de Samsung grand prime pro (2018) maar geen idee of dit iets is, verder niks van verstand of ervaring met andere merken.
van formaat niet te groot ongeveer tussen de iphone 4s en de 6.

[ Voor 14% gewijzigd door curly-naad op 01-08-2018 13:44 ]

Alle reacties

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 11:50
curly-naad schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:21:

Het moet een stuk sneller zijn, multitasken en switchen en opstarten moet sneller zijn dan ik nu kan doen.
Verder ben ik veel met Netflix, Facebook, email, YouTube, en nog apps die verder niet veel verbruiken.
De batterij moet lang meegaan niet na 10 al plat zijn en een degelijke camera.
En toch wel wat geheugen.
Waarom geen iPhone? Een iphone SE 64GB voldoet aan al jouw eisen. Of je wacht nog heel even op versie 2 daarvan.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik vroeg me inderdaad ook al af waarom je geen iPhone meer zou willen. Je huidige telefoon is 6 jaar oud en werkt nog steeds.

Of zijn er andere dingen die je niet bevallen?

[ Voor 22% gewijzigd door Wootism op 01-08-2018 07:28 ]

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-11 16:19
Wat is je budget? Zonder budget is advies geven lastig ;)
curly-naad schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:21:
Ik hoorde van mijn schoonzus dat Samsung a en y niet zo goed zijn ? En beter de s moet noemen.
Y is een budgetserie, A mid-range en de S-serie is high-end. Dus ja, de S serie is natuurlijk beter... maar dat wil niet zeggen dat die ook het beste bij jou(w budget) passen. Overigens is de A-serie een prima serie voor een leuke prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 01-08-2018 07:40 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Verwijderd

Kijk hier eens naar:

reviews: Smartphone Best Buy Guide - Juli 2018

De smartphone best buy guide van Juli. Dat is nu net waar Tweakers zo goed voor is!

Daar zie je bijvoorbeeld dat voor jou eisen, de Galaxy J7 prima voldoet.

Het is niet het snelste van het snelste, maar je komt van een iPhone 4S.

De accu is grandioos. Een vooruitgang op alle fronten voor een vriendelijke prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2018 07:46 ]

• curly-naad
Het budget ligt niet zo hoog, vandaar ik dacht aan de Samsung grand prime pro, in reviews en testen is ie net zo goed als de Samsung y7 maar goedkoper.

iPhone blijf ik slechte ervaringen horen en heb me zelf aan mijn iPhone enorm geiritteerd..

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 20:36
Ik kan je de Nokia 7 Plus adviseren... als je een grote telefoon niet erg vind. Goede accuduur, prima camera en een mooie telefoon. Een Samsung Galaxy A5 2017 of A8 2018 is overigens ook een prima toestel... of eventueel een Nokia 6.1 als het wat goedkoper moet.

• ROMiJo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 16:13
Omdat ik geen 100-den euro's wil besteden aan een telefoon heb ik onlangs een Umidigi A1 Pro (5,5 inch Android 8.1, Quad Core, 3150mAh, 3GB/16GB) van rond de 90 euro aangeschaft. Zonder een professioneel review te willen geven voldoet die telefoon aan al mijn eisen: applicaties (waaronder Netflix en Youtube) draaien soepel, het scherm is prima en het toestel gebruikt stock android, dus geen bloatware zoals bij vrijwel alle andere gerenommeerde merken. Ook de accu lijkt prima tot nu toe: in standby gaat de telefoon dagen lang mee. Ik ben happy ;-)

Verwijderd

curly-naad schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:23:
Het budget ligt niet zo hoog, vandaar ik dacht aan de Samsung grand prime pro, in reviews en testen is ie net zo goed als de Samsung y7 maar goedkoper.

iPhone blijf ik slechte ervaringen horen en heb me zelf aan mijn iPhone enorm geiritteerd..
De Grand Prime Pro, ook wel J2, is echt de basis-der-basismodellen. 5'' scherm met een zeer lage resolutie, oude quad core cpu.

Dat is echt weggegooid geld.

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik zit nu ook te kijken naar de Nokia 7 Plus. Nokia / HMD in het algemeen heeft telefoons die erg goed lijken te zijn. Let wel op dat Android telefoons vaak een stuk kortere levensduur hebben, en je dus over een jaar of 2 weer een soortgelijk bedrag zal willen uitgeven. Uiteindelijk zal je ongeveer hetzelfde uitgeven als aan een iPhone, maar verwacht niet dat deze telefoon net zo lang mee gaat.

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Stoelpoot schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:05:
Ik zit nu ook te kijken naar de Nokia 7 Plus. Nokia / HMD in het algemeen heeft telefoons die erg goed lijken te zijn. Let wel op dat Android telefoons vaak een stuk kortere levensduur hebben, en je dus over een jaar of 2 weer een soortgelijk bedrag zal willen uitgeven. Uiteindelijk zal je ongeveer hetzelfde uitgeven als aan een iPhone, maar verwacht niet dat deze telefoon net zo lang mee gaat.
voordeeltje van de 7 Plus is dat ie in het AndroidOne programma zit. Je krijgt dus snel updates na nieuwe releases van Google, en geen lelijke schillen die eroverheen liggen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@curly-naad je openingspost is al erg compleet, maar er ontbreken toch nog een aantal dingen, zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Zou je dus je openingspost kunnen aanvullen met het volgende:
- Budget
- Eisen met betrekking tot schermformaat, opslag
- Voorkeur voor software (schil)

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

• MicGlou
Stoelpoot schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:05:
Op welke basis doe je die uitspraak? Nokia geeft hun toestellen lange softwareondersteuning... maar ook Samsung doet het tegenwoordig goed met software updates.

en als je het over de levensduur van de hardware hebt, daarin scoort Apple eigenlijk helemaal niet zo goed, al vrij snel problemen met accu's, maar ook knoppen en connectoren willen regelmatig voortijdig overlijden. Ik beheer een CMDB wat voor 60% uit Android toestellen bestaat en 40% Apple... bij ons zijn het vooral de Apple toestellen die binnen de garantie moeten worden opgestuurd, in de meest gevallen vanwege slechte accu's maar ook een groot deel vanwege defecte home buttons.

Je spreekt volgens mij veel meer vanuit een voorkeur en gevoel dan werkelijke feiten...

• Stoelpoot
  • Niet online
MicGlou schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Op welke basis doe je die uitspraak? Nokia geeft hun toestellen lange softwareondersteuning... maar ook Samsung doet het tegenwoordig goed met software updates.

en als je het over de levensduur van de hardware hebt, daarin scoort Apple eigenlijk helemaal niet zo goed, al vrij snel problemen met accu's, maar ook knoppen en connectoren willen regelmatig voortijdig overlijden. Ik beheer een CMDB wat voor 60% uit Android toestellen bestaat en 40% Apple... bij ons zijn het vooral de Apple toestellen die binnen de garantie moeten worden opgestuurd, in de meest gevallen vanwege slechte accu's maar ook een groot deel vanwege defecte home buttons.

Je spreekt volgens mij veel meer vanuit een voorkeur en gevoel dan werkelijke feiten...
Als Android-purist spreek ik zeker niet uit voorkeur ;) En ik doelde inderdaad op de levensduur van de software, dat had ik beter moeten aangeven.

Of Nokia die goede softwareondersteuning gaat geven en volhouden is nog niet bekend, en hetzelfde geld voor het Android One programma. Het bestaat nog geen 6 jaar, dus kan je er geen uitspraken over doen hoe goed het echt is. Voor Nokia geldt dit des te meer. Dat Samsung dit "tegenwoordig" doet, geeft ook al aan dat een goed updatebeleid helemaal niet zo vanzelfsprekend is in het land van de 'droids.

Wat wel kan, is op basis van het verleden concluderen dat Android-devices in het algemeen, zelfs de topmerken, over de afgelopen 6 jaar echt niet het updatebeleid hebben gehad van Apple telefoons. Apple kan hun telefoons veel en veel langer onderhouden dan Android-based producenten dat hebben kunnen doen. Dit wordt verder bevestigd als je opmerkt dat Nokia up hun productpagina al aangeeft dat:
Dankzij regelmatige beveiligingsupdates en OS-upgrades gedurende 2 jaar, blijven Nokia smartphones veilig en up-to-date
Die 6 jaar zullen ze dus nooit halen. En als je gewend bent aan een 4s die het na 6 jaar nog steeds doet, zal je van een koude kermis thuiskomen als je beseft dat zelfs een Android One telefoon nog niet in de buurt kan komen van de updatebeleid.

• MicGlou
Stoelpoot schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Als Android-purist spreek ik zeker niet uit voorkeur ;) En ik doelde inderdaad op de levensduur van de software, dat had ik beter moeten aangeven.

Of Nokia die goede softwareondersteuning gaat geven en volhouden is nog niet bekend, en hetzelfde geld voor het Android One programma. Het bestaat nog geen 6 jaar, dus kan je er geen uitspraken over doen hoe goed het echt is. Voor Nokia geldt dit des te meer. Dat Samsung dit "tegenwoordig" doet, geeft ook al aan dat een goed updatebeleid helemaal niet zo vanzelfsprekend is in het land van de 'droids.

Wat wel kan, is op basis van het verleden concluderen dat Android-devices in het algemeen, zelfs de topmerken, over de afgelopen 6 jaar echt niet het updatebeleid hebben gehad van Apple telefoons. Apple kan hun telefoons veel en veel langer onderhouden dan Android-based producenten dat hebben kunnen doen. Dit wordt verder bevestigd als je opmerkt dat Nokia up hun productpagina al aangeeft dat:

[...]

Die 6 jaar zullen ze dus nooit halen. En als je gewend bent aan een 4s die het na 6 jaar nog steeds doet, zal je van een koude kermis thuiskomen als je beseft dat zelfs een Android One telefoon nog niet in de buurt kan komen van de updatebeleid.
Je haalt nu wel twee dingen door elkaar... je hebt het over langdurige softwareondersteuning en prijst vervolgens de 4S aan omdat dit toestel na 6 jaar nog steeds werkt... maar dat toestel krijgt al 2 jaar geen updates meer :? Dat het nog werkt staat daar ook geheel los van... ik heb thuis nog een Nokia 3310 in de la liggen die ook nog steeds werkt. Oftewel laten we dat stukje discussie wel straight houden...

De 4S heeft ook zeker vanaf het begin geen 6 jaar software ondersteuning gehad. Het toestel is in 2011 op de markt gebracht en in 2016 zijn de updates gestopt. Geen enkel device van Apple haalt die 6 jaar... meerdere iPads werden na enkele jaren al niet meer van updates voorzien, maar ook de 5C heeft een relatief korte lifecycle gehad.

• Stoelpoot
  • Niet online
MicGlou schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:48:
[...]

Je haalt nu wel twee dingen door elkaar... je hebt het over langdurige softwareondersteuning en prijst vervolgens de 4S aan omdat dit toestel na 6 jaar nog steeds werkt... maar dat toestel krijgt al 2 jaar geen updates meer :? Dat het nog werkt staat daar ook geheel los van... ik heb thuis nog een Nokia 3310 in de la liggen die ook nog steeds werkt. Oftewel laten we dat stukje discussie wel straight houden...

De 4S heeft ook zeker vanaf het begin geen 6 jaar software ondersteuning gehad. Het toestel is in 2011 op de markt gebracht en in 2016 zijn de updates gestopt. Geen enkel device van Apple haalt die 6 jaar... meerdere iPads werden na enkele jaren al niet meer van updates voorzien, maar ook de 5C heeft een relatief korte lifecycle gehad.
Goed, dan was het 5 jaar ondersteuning, voor de TS dus 4 jaar. Dan nog kan ik me geen Android-toestel bedenken die daaraan kan tippen, en blijven de rest van mijn punten nog steeds staan. Ik zou de 4s daar dan ook net zo goed voor prijzen.

• curly-naad
rens-br schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:45:
[mbr]@curly-naad je openingspost is al erg compleet, maar er ontbreken toch nog een aantal dingen, zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Zou je dus je openingspost kunnen aanvullen met het volgende:
- Budget
- Eisen met betrekking tot schermformaat, opslag
- Voorkeur voor software (schil)

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.[/]
Ik heb het een beetje aangevuld, er zijn zoveel telefoons weet gewoon niet welke te kiezen.

Ik kwam de xiaomi redmi 5a tegen en leek me interessant alleen las ik in veel reviews dat de camera tegen valt.

huawei zijn ook zoveel soorten van dat ik eigenlijk niet weer naar welke te moeten kijken.
Ik heb €150 max neergezet maar rond de €100 is beter, en natuurlijk moet het stukken beter zijn dan de 4s die ik nu heb... Vind ik dat of dat zoeken naar een speld in een hooiberg?

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-11 15:25
curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:03:
[...]

Ik heb het een beetje aangevuld, er zijn zoveel telefoons weet gewoon niet welke te kiezen.

Ik kwam de xiaomi redmi 5a tegen en leek me interessant alleen las ik in veel reviews dat de camera tegen valt.

huawei zijn ook zoveel soorten van dat ik eigenlijk niet weer naar welke te moeten kijken.
Ik heb €150 max neergezet maar rond de €100 is beter, en natuurlijk moet het stukken beter zijn dan de 4s die ik nu heb... Vind ik dat of dat zoeken naar een speld in een hooiberg?
Sorry, maar je wil een toestel met veel geheugen snel opstarten en snel in gebruik en ook een accu die het lang kan volhouden. Je kijkt veel Netflix dus een beetje groot en goed scherm zou ook wel fijn zijn. Eigenlijk dus een toestel wat iedereen wel zou willen. Maar je wil max €150 uitgeven, liefst nog minder? Er zullen vast toestellen zijn die op een of meerdere vlakken aan je wenslijstje kunnen voldoen en ook binnen je budget passen. Maar ik denk zelf dat je of je wenslijstje of je budget aan moet passen. Je 4S was waarschijnlijk ook duurder in aanschaf dan je nu genoemde budget.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
@Sparkiee heeft gelijk. Als je gewoon een vlotte telefoon wil is €250 toch het minimum (Xiaomi Mi A2). Voor €100 vind je gewoon geen snelle telefoons, en al helemaal geen goede camera.

Dus vind je het niet erg om €250 uit te geven, dan kun je het beste een Xiaomi Mi A2 nemen. Met een Nokia 8 (€300) heb je een veel betere telefoon met veel betere camera en processor, maar die is ook duurder.

Voor €150 zou je een Mi A2 Lite, Mi A1 of Nokia 6 (2017) kunnen overwegen maar die hebben allemaal geen goede camera en zijn niet bijzonder snel.

[ Voor 11% gewijzigd door MarnickS op 02-08-2018 11:48 ]

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Je zou ook kunnen kijken naar een gebruikte Samsung Galaxy S6.
Dat moet wel lukken voor €100 - €150 euro.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

• ROMiJo
ROMiJo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:41:
Omdat ik geen 100-den euro's wil besteden aan een telefoon heb ik onlangs een Umidigi A1 Pro (5,5 inch Android 8.1, Quad Core, 3150mAh, 3GB/16GB) van rond de 90 euro aangeschaft. .....
Geen enkele pos. of neg. reactie op dit bericht... Ben toch wel benieuwd waarom? Onbekend maakt onbemind?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:28
ROMiJo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

Geen enkele pos. of neg. reactie op dit bericht... Ben toch wel benieuwd waarom? Onbekend maakt onbemind?
Als TS lang met een telefoon wil doen (kijk maar naar de levensduur van de nu nog in gebruik zijnde 4S), dan is een goed toestel, met support, A-kwaliteit onderdelen aan te raden. Dan loop je toch wel erg snel tegen limitaties aan met het krappe budget en goedkope toestellen.

• curly-naad
Ik heb hiervoor een doogee d800 gehad voor 90€ en was erg tevreden maar idd het heeft het +/- 2 jaar volgehouden en toen heb ik de iphone 2dehands overgenomen, inmiddels al 3 of 4x moeten vermaken en in die periodes terug de doogee aan de praat gekregen. Het hoeft van mij niet supersnel te gaan, maar de 4s is echt traag geworden en van bijv de doogee was ik qua snelheid best tevreden, tot het laatste moment. Ik wil liever geen vanuit china halen omdat ik het hier niet kan vermaken, of makkelijk terugsturen moest het nodig zijn.

Verwijderd

ROMiJo schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:52:
[...]

We horen je volgend jaar nog wel, wanneer umidigi weer 800 nieuwe budgettoestellen heeft uitgebracht en support voor deze als een baksteen heeft laten vallen.

Als het chinees moet zijn en je hebt er geen ervaring mee, is Xiaomi een veilige keus.

• ROMiJo
Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:08:
[...]

We horen je volgend jaar nog wel, wanneer umidigi weer 800 nieuwe budgettoestellen heeft uitgebracht en support voor deze als een baksteen heeft laten vallen.

Als het chinees moet zijn en je hebt er geen ervaring mee, is Xiaomi een veilige keus.
OK; voor mij gelukkig een bekend en vooraf meegewogen argument. Reden om toch voor deze Umidigi te gaan: voor de prijs van één S9 koop ik zes Umidigi's en ben ik 12 jaar verder....

Dank voor jullie reacties!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:03:
Zoals andere ook aan aangeven moet je voor ~100/150 euro echt concessies doen. Dat is nou eenmaal geen budget waar je een telefoon van kan kopen die in alles uitblinkt.

Wil je een goed verkrijgbaar toestel kopen met Android in Nederland, kun je het beste naar Nokia gaan kijken. Bijvoorbeeld de Nokia 5 of 6. Zijn wel beide toestellen van vorig jaar, maar passen goed in je budget. De opvolgers (5.1 en 6.1 zijn helaas wat te duur voor je) Wat mij betreft de absolute topper in het budget segment.

Ik zie verder ook dat je al een keer met China toestellen hebt geëxperimenteerd. Wat dat betreft zijn er maar weinig China fabrikanten die je ook support en updates geven. De enige die daar echt in uitblinkt is Xiaomi. Je hebt in het budget segment veel keus, echter moet je dan wel opletten of je een internationale versie hebt met band 20 (voor fatsoenlijke 4G) en daarnaast worden ook niet alle toestellen geleverd met een NL ROM erop.

Zelf ben ik niet zo thuis in de verschillende Xiaomi toestellen in het budget segment, maar er zullen er hier genoeg rondlopen die je daarin wel goed kunnen adviseren.

• curly-naad
Ik blijf doorzoeken en vond de huawei y6(2017) met goede reviews en de xiaomi redmi note 5 iemand die me daar iets over kan vertellen? Ben gewoon bang om een tegenvaller te kopen..

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:59:
Ik blijf doorzoeken en vond de huawei y6(2017) met goede reviews en de xiaomi redmi note 5 iemand die me daar iets over kan vertellen? Ben gewoon bang om een tegenvaller te kopen..
Huawei Y6 zou ik niet doen. Ga dan voor de Huawei P Smart ofzo, moderner en beter.
De Xiaomi Note 5 is een goed toestel, maar misschien is de Xiaomi Mi A2 (die binnenkort gaat verschijnen of ondertussen net uit is) een beter keuze. Of de Mi A1.

Android developer & dürüm-liefhebber

• curly-naad
Mavamaarten schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:05:
[...]

Huawei Y6 zou ik niet doen. Ga dan voor de Huawei P Smart ofzo, moderner en beter.
De Xiaomi Note 5 is een goed toestel, maar misschien is de Xiaomi Mi A2 (die binnenkort gaat verschijnen of ondertussen net uit is) een beter keuze. Of de Mi A1.
ja ik had die ook al opgezocht en vond ik zeker goed, maar dan bots ik weer tegen het budget |:(

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je veel apps gekocht bij Apple? Anders moet je die weer opnieuw kopen,

Denk ook aan je iCloud etc... en je raakt je WhatsApp geschiedenis kwijt (kan wel met moeite...)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:31

Mavamaarten

Omdat het kan!

curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:07:
[...]
ja ik had die ook al opgezocht en vond ik zeker goed, maar dan bots ik weer tegen het budget |:(
Tja. Ik snap dat budget een moeilijke is, maar dan kan je eerlijk gewoon beter wat sparen dan... zoals je zegt ... een tegenvaller te kopen. Die Y6 laat je in elk geval liever liggen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• curly-naad
Vorkie schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:09:
Heb je veel apps gekocht bij Apple? Anders moet je die weer opnieuw kopen,

Denk ook aan je iCloud etc... en je raakt je WhatsApp geschiedenis kwijt (kan wel met moeite...)
opzich heb ik niet veel dat verloren kan gaan, ik heb het ook niet kunnen gebruiken toen k een paar maanden me iphone kwijt was omdat ie kapot was.
Maar toch bedankt voor de reminder!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt kijken naar een iPhone 5s ref. of icm abonnement een nieuw toestel kopen en je maandelijkse bijdrage
naar 10,- instellen en dan kijken wat je direct moet betalen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• curly-naad
Hackus schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:49:
Je kunt kijken naar een iPhone 5s ref. of icm abonnement een nieuw toestel kopen en je maandelijkse bijdrage
naar 10,- instellen en dan kijken wat je direct moet betalen.
Ik woon in België hier kan dat niet, als ik icm een abonnement een dure telefoon kon nemen dan had ik het wel zo gedaan.

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-11 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

nokia 5.1 niet goed?

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:55:
[...]

Ik woon in België hier kan dat niet, als ik icm een abonnement een dure telefoon kon nemen dan had ik het wel zo gedaan.
https://www.proximus.be/n...#/products/?ot=jointOffer
;)

Andere aanbieders zullen ook iets soortgelijks hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door RiDo78 op 02-08-2018 20:23 ]

• curly-naad
Ik was ook al aan het twijfelen, ik las uit recensies dat nokia 6 best tegenviel en dat 5 beter was, maar er zijn ook weer allerlei soorten 5 zeker?

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-11 20:50

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

curly-naad schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 22:07:
[...]

Ik was ook al aan het twijfelen, ik las uit recensies dat nokia 6 best tegenviel en dat 5 beter was, maar er zijn ook weer allerlei soorten 5 zeker?
Nokia 6.1 en 5.1 zijn top telefoons uit 2018
De orginele 6 en 5 zijn uit 2017
Pagina: 1