Ik heb nu een iPhone 4s die erg op zijn eind loopt! Ik wil geen iPhone meer maar zie door alle bomen het bos niet meer, zoveel soorten.
Het moet een stuk sneller zijn, multitasken en switchen en opstarten moet sneller zijn dan ik nu kan doen.
Verder ben ik veel met Netflix, Facebook, email, YouTube, en nog apps die verder niet veel verbruiken.
De batterij moet lang meegaan niet na 10 al plat zijn en een degelijke camera.
En toch wel wat geheugen, minstens 1,5/ 2gb ram en uitbreidbaar.
Software maakt me niet zoveel uit zowel android als die van iphone vond ik goed maar dat ik wel met alle updates bij blijf.
Ik hoorde van mijn schoonzus dat Samsung a en y niet zo goed zijn ? En beter de s moet noemen.
Het hoeft niet zo duur te zijn voor mij liefst max +/- €150
Ik vond online de Samsung grand prime pro (2018) maar geen idee of dit iets is, verder niks van verstand of ervaring met andere merken.
van formaat niet te groot ongeveer tussen de iphone 4s en de 6.
Het moet een stuk sneller zijn, multitasken en switchen en opstarten moet sneller zijn dan ik nu kan doen.
Verder ben ik veel met Netflix, Facebook, email, YouTube, en nog apps die verder niet veel verbruiken.
De batterij moet lang meegaan niet na 10 al plat zijn en een degelijke camera.
En toch wel wat geheugen, minstens 1,5/ 2gb ram en uitbreidbaar.
Software maakt me niet zoveel uit zowel android als die van iphone vond ik goed maar dat ik wel met alle updates bij blijf.
Ik hoorde van mijn schoonzus dat Samsung a en y niet zo goed zijn ? En beter de s moet noemen.
Het hoeft niet zo duur te zijn voor mij liefst max +/- €150
Ik vond online de Samsung grand prime pro (2018) maar geen idee of dit iets is, verder niks van verstand of ervaring met andere merken.
van formaat niet te groot ongeveer tussen de iphone 4s en de 6.
[ Voor 14% gewijzigd door curly-naad op 01-08-2018 13:44 ]