Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Bij de kijkshop?
Ja, de dremel tools passen er ook op. Tenminste bij mij. Ik heb die versie van een gulden of 70.
Ja, de dremel tools passen er ook op. Tenminste bij mij. Ik heb die versie van een gulden of 70.
Klopt die van de kijkshop is het
Leuk setje met koffer plus 40 tools ,koste me fl69,95
Thanx ik denk wel dat we dezelfde hebben
Ik weet genoeg !
Ik weet genoeg !
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ik had er een bij de Gamma gekocht, die werkt ook perfect... 25,- omdat iemand het doosje had leeggejat (de slijptools ontbraken)... 
Ik heb nu een echte Dremel gekocht, je merkt wel duidelijk het verschil...
Intentionally left blank.
Verwijderd
ja past prima, ik heb zo`n formido ding, en al die dremel dingen passen er perfect op.
En ik heb met ene dremel gewerkt en het enige verschil dat ik merk is dat een dremel wat stiller is
En ik heb met ene dremel gewerkt en het enige verschil dat ik merk is dat een dremel wat stiller is
Verwijderd
Tja, om nu een dure dremel te kopen voor die kleine dingetjes die je er mee doet, vind ik zonde van mijn geld.. ik heb zo'n kijkshop ding gekocht (toledo), werkt ook met dremel tools.. kostte 50,-
functioneert even goed
functioneert even goed
No thanx..Op woensdag 18 juli 2001 12:57 schreef Speedy-J het volgende:
Klopt die van de kijkshop is het
Ik weet genoeg !
sorry van die slijmtools heOp woensdag 18 juli 2001 13:44 schreef Bitfreak het volgende:
Ik had er een bij de Gamma gekocht, die werkt ook perfect... 25,- omdat iemand het doosje had leeggejat (de slijptools ontbraken)...
maar ja, ook weer iemand blij gemaakt
Bij wehkamp nu 39,95Op woensdag 18 juli 2001 14:31 schreef InSaint het volgende:
Tja, om nu een dure dremel te kopen voor die kleine dingetjes die je er mee doet, vind ik zonde van mijn geld.. ik heb zo'n kijkshop ding gekocht (toledo), werkt ook met dremel tools.. kostte 50,-
functioneert even goed
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Pagina: 1