She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Vraag
Beste antwoord (via paradoXical op 01-08-2018 00:44)
Alle reacties
Kan XS4All uberhaupt niet leveren op glas, of alleen die snelheid niet?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Nogmaals eens bellen morgen, en anders andere provider!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als XS4ALL niet kan leveren zullen andere RF aanbieders ook niet kunnen leveren, beschikbaarheid wordt rechtstreeks bij KPN WBA uitgelezenparadoXical schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 00:46:
Dank voor jullie kennis. Volgens de site uit het antwoord van @ShitHappens ligt er inderdaad glas (Reggefiber).
Nogmaals eens bellen morgen, en anders andere provider!
Is het op je adres al beschikbaar of staat er nog een datum bij? In geval van laatste moet er gewacht worden op RF voor vrijgave
Als je me een PM stuurt kan ik morgen even kijken(werk er)
[ Voor 30% gewijzigd door mad-dog op 01-08-2018 01:17 ]
Ik ga gewoon nogmaals bellen zo en hopelijk dit keer wel een bestelling plaatsen!
Dat er glasvezel ligt wil nog niet zeggen dat je 500/500 kunt halen/krijgen.paradoXical schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 07:53:
Ik denk dat de medewerker aan de telefoon een verkeerd nummer heeft ingevoerd. Wanneer ik de check op eindelijk glasvezel doe dan komt mijn adres ook naar voren als zijnde adres waar glas aanwezig is!
Ik ga gewoon nogmaals bellen zo en hopelijk dit keer wel een bestelling plaatsen!
Hoi!
Volgens de info moet ik 521mbit kunnen halen. Met 200/200 ben ik ook al erg blij, ik vind met name mijn 4mbit upload echt vreselijk!EWK schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:02:
[...]
Dat er glasvezel ligt wil nog niet zeggen dat je 500/500 kunt halen/krijgen.
trouwens hier kun je toch gewoon checken als xs4all bij jou levert en zo ja met welke snelheid https://www.xs4all.nl/bestellen/?prods=7paradoXical schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:12:
[...]
Volgens de info moet ik 521mbit kunnen halen. Met 200/200 ben ik ook al erg blij, ik vind met name mijn 4mbit upload echt vreselijk!
Sowieso is er meer dan XS4ALL; dikke kans dat KPN hetzelfde kan bieden voor minder, en met eveneens een prima klantenservice. Laat staan wat je kan krijgen als je tevreden bent met minder
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW