Hallo,
Sinds een jaartje heb ik hier in huis wifi via een eigen router. Ik had wat problemen met de modem van Ziggo, dus hebben we er een Nighthawk bij tussen gezet. Via Ziggo de modem in Bridge Mode laten zetten, wat al knap lastig was
. Maar uit eindelijk is dat wel gelukt. Maar zit nu met het probleem dat ik op bepaalde momenten geen internet heb. Soms hele tijd geen last, maar soms ook wel weken dat je elke keer je computer opstart en dat er weer een driehoekje bij je wifi icoon staat. Na een paar keer opnieuw opstarten, 'probleem oplossen' en switchen van 2.4GHz naar 5GHz en weer terug, heb je meestal naar een 10 minuten weer gewoon internet en doet het probleem zich niet meer voor.
Weet iemand hier wat voor probleem er precies speelt, ik kom er zelf namelijk niet meer uit.
Sinds een jaartje heb ik hier in huis wifi via een eigen router. Ik had wat problemen met de modem van Ziggo, dus hebben we er een Nighthawk bij tussen gezet. Via Ziggo de modem in Bridge Mode laten zetten, wat al knap lastig was

Weet iemand hier wat voor probleem er precies speelt, ik kom er zelf namelijk niet meer uit.