Internet explorer setup vraagje

Pagina: 1
Acties:

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Okay, ik zit hier nu bij een vriend van me waar ik ff i-net explorer 5.0 op z'm pctje aan het zetten ben...nu geen vragen van waarom die en geen nieuwere etc...gewoon :P

Maareh, ik heb dus dat setup filetje gedwonload etc en nu geeft hij, als hij alles aan het downloaden is, een error...

setup is unable to download the required components. Please make sure you are connected to the Internet, or try to run setup later.

Nou zit het goed met die verbinding...en heb ik het al vele malen geprobeert? wat moet ik nu doen? gewoon door blijven proberen??

(owja, hij geeft de error als hij 'checking signature for 128 bit encryption update...als er 12030 bits zijn gedwonload...altijd op dat punt...)

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:15
zijn ook kl*te dingen die setupfiles.
Heb je niet nog ergens een cd-tje liggen van een computerblad? daar willen ze IE nog wel eens opzetten. hoef je niets meer te downen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

Gewoon het hele pakket eerst downloaden en daarna gaan installeren:
Download die installer downloaden en dan naar het custommenu gaan.
Klik advanced, en vink download only (Full Install) aan!
Succes :)
[edit]Ik zie nou dat je persé 5.0 moet hebben, sorry niet goed gelezen...

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
hmm, ik heb hier nog wel een windows 98 cdrom liggen, zou ik hemn niet daarvanaf kunnen installen... (btw, het maakt nu nie meer uit welke versie, als ie maar 5 of hoger is)

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 01:09 schreef blinkymichiel het volgende:
hmm, ik heb hier nog wel een windows 98 cdrom liggen, zou ik hemn niet daarvanaf kunnen installen... (btw, het maakt nu nie meer uit welke versie, als ie maar 5 of hoger is)
jeps moet kunnen :) maar daar staat 4 op d8 ik.. anders doe ff moeite loop naar dixons hema of weet ik wat en haal zo'n gratis internet cd staan ze ook altijd op :)

Verwijderd

Als je een beetje redelijke verbinding hebt, kun je het beste gewoon even op de manier die ik je vertelde de nieuwste downloaden.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
office 2000 heeft wel explorer 5.o opstaan..als je in iedergeval de premium pakket heb...
Pagina: 1