Toon posts:

Hercules Prophet II GTS 64Mb vraagje ..

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kudos to Hercules for bringing us the highest quality GeForce 2 we've tested to date, and we look forward to their 64MB version which should see the light of day around early July. If you can wait till then and have the extra $80.00 or so, then it might be worth the wait, but we won't know for sure until we get our hands on one to test.
Dit vind ik vreemd. In de PriceWatch staat ie al bij 3 leveranciers. Nergens staat dat het Pre-Order is. Hoe kunnen ze hem hier in Nederland al aanbieden terwijl ze er in Amerika nog niet eens een review van kunnen schrijven omdat ie er nog niet is?

Enlighten me ..

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Hier, heb je m'n zaklamp...

Sorry, was flauw... ik weet het ook niet... weet je zeker dat de 64Mb versie aangeboden wordt? Zo ja, misschien dat Europa een keer als eerste geleverd krijgt... zou ik wel leuk vinden...

PS: Ik wordt een beetje gek van het altijd wachten tot de produkten uit Amerika eindelijk eens naar Europa komen...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
als ze hem te koop aanbieden betekent dat nog niet dat ze hem ook hebben, ze willen orders binnenhalen en dan mag je wachten en je ergeren.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Beste Mensen,

Ook deze krijgen wij (Computerland) als eerste. Net als de V7700.

En europa krijgt de eerste omdat Guillemot in frankrijk gehuisvest is.

Verwijderd

Topicstarter
WANNEER?!?!?!?!?!?!?!?!?! :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Belangrijker: wat gaat het kreng kosten? Ik zie mezelf nog niet echt 1100 ballen voor een videokaart dokken....

Verwijderd

Topicstarter
Harddata heeft 'm voor fl 1011,- :)& :(

Da's fl 839,- + 17,5% + fl 25,- rembours ..

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Haalt Computerland ze direct bij Guillemot weg ofzo? Ik heb gister met Acal gebelt en die had ze nog geen eens pas in week24 komen ze daar binnen.

http://specs.tweak.to/11052

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

IK heb er enkele dagen geleden een bij Norrod gekocht.(32 mb versie)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Jajaja, maar als je dan toch zo'n dijk knaken gaat uitgeven aan iets dat over 2 maanden de helft kost, kun je net zo goed gelijk zorgen dat je de 64 Mb versie hebt. Die wil ik nl ..

Ik zoek DDR, 64 Mb, TV-OUT en GeForce II. Dus it fits the bill. Alleen geen TV-In en WinBond :(
Pagina: 1