Hallo allemaal,
ik ben zaterdag teruggekomen van vakantie dus ik wilde zondag meteen lekker een potje Overwatch spelen. Na 15 minuten spelen, * poef *, de pc gaat uit.
Meteen gekeken of hij misschien oververhit was, dat was zeker niet het geval. Na nog 2 potjes spelen, weer de pc die uitvalt.
Nu is mij opgevallen dat mijn CPU gebruik soms giga uitschieters heeft naar 90% en hoger. Zelfs na het verlagen van de setting, van Ultra naar High (2 stappen lager).
Hier een screenshot van OpenHardware Monitor tijdens het spelen van Overwatch:
https://imgur.com/a/lfD0Oz1

Het vreemde is dat ik nooit enig probleem heb gehad, hoe hoog de setting ook waren, welk spel ik ook speelde. Nu maakt het niet uit op welke settings ik het spel zet, na 15 minuten spelen valt hij gewoon uit.
Iemand enig idee? Is mijn processor gewoon helemaal op?
Alvast bedankt voor de moeite
Overige hardware info:
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz
Video Card
Intel(R) HD Graphics 530
Video Card #2
AMD Radeon (TM) R9 390 Series
RAM
16 GB
Operating System
Microsoft Windows 10 (build 16299), 64-bit
ik ben zaterdag teruggekomen van vakantie dus ik wilde zondag meteen lekker een potje Overwatch spelen. Na 15 minuten spelen, * poef *, de pc gaat uit.
Meteen gekeken of hij misschien oververhit was, dat was zeker niet het geval. Na nog 2 potjes spelen, weer de pc die uitvalt.
Nu is mij opgevallen dat mijn CPU gebruik soms giga uitschieters heeft naar 90% en hoger. Zelfs na het verlagen van de setting, van Ultra naar High (2 stappen lager).
Hier een screenshot van OpenHardware Monitor tijdens het spelen van Overwatch:
https://imgur.com/a/lfD0Oz1
Het vreemde is dat ik nooit enig probleem heb gehad, hoe hoog de setting ook waren, welk spel ik ook speelde. Nu maakt het niet uit op welke settings ik het spel zet, na 15 minuten spelen valt hij gewoon uit.
Iemand enig idee? Is mijn processor gewoon helemaal op?
Alvast bedankt voor de moeite
Overige hardware info:
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz
Video Card
Intel(R) HD Graphics 530
Video Card #2
AMD Radeon (TM) R9 390 Series
RAM
16 GB
Operating System
Microsoft Windows 10 (build 16299), 64-bit