Middag,
Ben al een aantal dagen posts en topics aan het doornemen wat nu het slimste is om te doen.
Verkopen van onderstaande systeem zal ook niet veel opleveren dus dan kan ik beter of gaan upgraden of een nieuw systeem kopen. En eventueel onderdelen uit het oude systeem halen en in een nieuwe overzetten.
Ook ben ik benieuwd of de monitor een groot verschil gaat zijn om deze te veranderen, daar wil ik uiteindelijk een 27" een keer voor aanschaffen, want deze kan echt niet meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game vooral League of Legends / World of warcraft. Probeer zo nu en dan ook nieuwe spellen uit (geen shooters etc daar ben ik te oud voor
)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schat iets van 1000eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem toegevoegd, denk dat mijn harddisk nog wel mee kan maar heb van de rest geen flauw idee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval nieuwe behuizing, dat is nu mini atx, en daar wil ik een atx voor terug.
Voor de rest prioriteit aan het slechtste in dit systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag een overzicht willen wat ik nog kan gebruiken van mijn oude systeem en dat in een nieuwe lijst willen zien, en misschien een lijst inclusief een nieuwe monitor 27"+.
MSI Z77A-G45 GAMING
Intel Core i5 3350P Boxed
EVGA GeForce GTX 660
8GB DDR3 SDram
Crucial m4 CT128M4SSD2CCA met Data Transfer Kit 128GB
WD Red WD10EFRX, 1TB
Samsung Syncmaster 223BW
Ben al een aantal dagen posts en topics aan het doornemen wat nu het slimste is om te doen.
Verkopen van onderstaande systeem zal ook niet veel opleveren dus dan kan ik beter of gaan upgraden of een nieuw systeem kopen. En eventueel onderdelen uit het oude systeem halen en in een nieuwe overzetten.
Ook ben ik benieuwd of de monitor een groot verschil gaat zijn om deze te veranderen, daar wil ik uiteindelijk een 27" een keer voor aanschaffen, want deze kan echt niet meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Game vooral League of Legends / World of warcraft. Probeer zo nu en dan ook nieuwe spellen uit (geen shooters etc daar ben ik te oud voor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schat iets van 1000eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige systeem toegevoegd, denk dat mijn harddisk nog wel mee kan maar heb van de rest geen flauw idee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval nieuwe behuizing, dat is nu mini atx, en daar wil ik een atx voor terug.
Voor de rest prioriteit aan het slechtste in dit systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag een overzicht willen wat ik nog kan gebruiken van mijn oude systeem en dat in een nieuwe lijst willen zien, en misschien een lijst inclusief een nieuwe monitor 27"+.
MSI Z77A-G45 GAMING
Intel Core i5 3350P Boxed
EVGA GeForce GTX 660
8GB DDR3 SDram
Crucial m4 CT128M4SSD2CCA met Data Transfer Kit 128GB
WD Red WD10EFRX, 1TB
Samsung Syncmaster 223BW
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI Z77A-G45 GAMING | € 0,- | € 0,- |
1 | EVGA GeForce GTX 660 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Red WD10EFRX, 1TB | € 55,66 | € 55,66 |
1 | Samsung Syncmaster 223BW Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2CCA met Data Transfer Kit 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 55,66 |
[ Voor 40% gewijzigd door Rampie op 31-07-2018 16:10 . Reden: RML lijst toegevoegd. ]