Enige tijd geleden heb ik een URL vastgelegd waar van ik denk dat deze nu wellicht een stuk meer waard is. Ik zal de exacte URL niet noemen maar het heeft te maken met de (mogelijke) Formule 1 in Assen. In eerste instantie was ik van plan om zelf een website op te zetten en door middel van advertenties inkomsten te genereren echter zal dit in de komende periode voor mij geen optie zijn waardoor ik de domeinnaam liever verkoop.
Nu vroeg ik mij af of er Tweakers zijn met ervaring van het verkopen van domeinnamen. Ik heb wel een aantal sites gezien maar deze vragen vaak enorme provisies wat ik erg zonde vind. Marktplaats is een optie maar daar verwacht ik eerlijk gezegd ook weinig van.
Ik zat er aan te denken om grotere organisaties welke allicht interesse hebben rechtstreeks te benaderen. Wellicht dat iemand hier ook ervaring mee heeft.
Nu vroeg ik mij af of er Tweakers zijn met ervaring van het verkopen van domeinnamen. Ik heb wel een aantal sites gezien maar deze vragen vaak enorme provisies wat ik erg zonde vind. Marktplaats is een optie maar daar verwacht ik eerlijk gezegd ook weinig van.
Ik zat er aan te denken om grotere organisaties welke allicht interesse hebben rechtstreeks te benaderen. Wellicht dat iemand hier ook ervaring mee heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door MrAelon op 31-07-2018 16:37 ]