Hikvision IP-Intercom

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:17
Ik ben benieuwd of er mensen ervaring hebben met de IP-intercoms van Hikvision. Ik overweeg een IP-Intercom voor thuis en wil daar direct ook andere camera's op aansluiten.
Ik ben erg benieuwd naar gebruiksgemak (uiteindelijk moeten ook andere gezinsleden zonder enige ervaring van systemen er makkelijk mee om kunnen gaan), installatiegemak en kwaliteit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gezien het aantal helderzienden hier zal je toch een veel duidelijker TS moeten maken. Op en IP intercom camera's aansluiten lijkt mij al bijzonder. Je zal met wat meer info moeten komen, wat het is en hoe je het wilt gaan gebruiken met welke apparatuur.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prammers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:17
@Frogmen ; Dank voor jouw reactie. Volgens mij maakt het niet heel veel uit welke IP-intercom het wordt. De verschillen tussen de diverse Hikvision oplossingen voor thuis zijn minimaal. Desondanks heb ik nu de volgende op het oog:
Doorstation: DS-KV8X02-IM
Indoor station: DS-KH8300-T

Welke NVR en overige camera's het gaan worden weet ik nog niet.

• 020Oost
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-01-2023
prammers schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:04:
@Frogmen ; Dank voor jouw reactie. Volgens mij maakt het niet heel veel uit welke IP-intercom het wordt. De verschillen tussen de diverse Hikvision oplossingen voor thuis zijn minimaal. Desondanks heb ik nu de volgende op het oog:
Doorstation: DS-KV8X02-IM
Indoor station: DS-KH8300-T

Welke NVR en overige camera's het gaan worden weet ik nog niet.
Camerabeelden bekijken op de DS-KH8300-T kan wel maar zeer beperkt wanneer je een monitor koopt met europese firmware. De indoorstation schakelt automatisch na 30-60 seconden uit. Wanneer je een Chinees model met engelse firmware koopt heb je dit probleem niet.