Administratie WooCommerce Webshop goed inrichten

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1099861

Topicstarter
Mijn vraag
Voor het inrichten van een nieuwe webshop zijn we op zoek naar de beste manier om de website en boekhouding in te richten. Voor de webshop gebruiken we WooCommerce en voor betalingen willen we IDeal betalingen en achteraf betalen/betalen op factuur toevoegen. Het liefst iets dat geheel automatisch werkt, automatisch facturen verstuurd na directe betalingen, herinneringen verstuurd bij het verstrijken van een betalingstermijn etc. en tegelijkertijd communiceert met het boekhoudprogramma. Kan iemand hierin adviseren?
Relevante software en hardware die ik gebruik
WooCommerce gebruik ik sowieso. Mollie, Exact, EBoekhouden behoren tot nu toe tot opties die ik gevonden heb.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ehm... wat moet je boekhoudprogramma kunnen?
Heb je al gekeken of de genoemde boekhoudprogramma's kunnen wat jij wil?

Ik ga hier echt niet alle boekhoudprogramma's opnoemen die er bestaan.

WooCommerce is totaal niet relevant, want als je gekozen boekhoudprogramma geen koppeling heeft met WooCommerce kan je die laten maken of je neemt een echt respectabel webshop systeem.

[ Voor 32% gewijzigd door DJMaze op 31-07-2018 15:37 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt hier prima concrete webdevelopment vragen stellen, maar een open, brede, vraag zoals je die nu stelt kunnen we helemaal niets mee.

Je kunt eens Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! lezen en daar een poging wagen, maar hier in Webdesign, Markup & Clientside Scripting gaat 't 'm op deze manier niet worden. Zie ook Waar hoort mijn topic? dat, met reden, bovenaan dit forum staat te prijken:
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 31-07-2018 15:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.