#N/B foutmelding onzichtbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1075719

Topicstarter
Wie kan mij helpen de foutmelding "#N/B" onzichtbaar te maken zonder dat dit de werking van de formule beïnvloed.

Formule = =ALS(P5=$G$2;VERT.ZOEKEN(G5;'CHAUFFEURS INFO'!$B$3:$H$102;7;ONWAAR);"")

Beste antwoord (via Anoniem: 1075719 op 31-07-2018 12:56)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat ^^^. =Als.fout(expressie,""")

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de functie ISNB() te gebruiken in combinatie met een extra ALS voorwaarden kun je dit vrij eenvoudig voor elkaar krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:21:
Door de functie ISNB() te gebruiken in combinatie met een extra ALS voorwaarden kun je dit vrij eenvoudig voor elkaar krijgen.
Bedankt voor je snelle antwoord Rappel.

Hoe komt dan de formule eruit te zien? Geen idee waar ik ISNB() moet plaatsen zonder dat ik de formule overhoop haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 1075719 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:24:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord Rappel.

Hoe komt dan de formule eruit te zien? Geen idee waar ik ISNB() moet plaatsen zonder dat ik de formule overhoop haal.
Ik ga het niet helemaal voor je doen, maar (sorry beetje flauw) eerste hit op google geeft een goeie uitleg hoe je fouten kunt verbergen, hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:25:
[...]

Ik ga het niet helemaal voor je doen, maar (sorry beetje flauw) eerste hit op google geeft een goeie uitleg hoe je fouten kunt verbergen, hier.
Voordat ik deze post heb geplaatst heb ik uiteraard eerst gegoogled. Ben daar inderdaad een stuk wijzer van geworden, voor deze formule kwam ik er wel aan uit:

=ALS(ISNB(VERT.ZOEKEN($F5;'MATERIAAL INFO'!$B$4:$J$100;9;0));"";(VERT.ZOEKEN($F5;'MATERIAAL INFO'!$B$4:$J$100;9;ONWAAR())))

Maar met een extra "ALS" in de formule loop ik helemaal vast. Heb je misschien een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryjognos
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:24
De 'iferror'-functie (volgens internet is dat vertaald als 'als.fout')

https://support.office.co...eb-47b8-8bb6-63f3e417f611

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat ^^^. =Als.fout(expressie,""")

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1