Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop +- 1250€ Fotobewerking/Gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• girnisagi
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik zou mijn desktop willen vervangen door een laptop (extern scherm/toetsenbord/muis blijft wel aanwezig)
Programma's: Photoshop/Lightroom
Games: momenteel PUBG, World of Tanks, Hearthstone

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Budget ligt op max 1250€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Accuduur en gewicht zijn niet heel belangrijk, maar voorkeur voor een 15", die liefst niet te warm wordt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
[i]Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.[/i

ik stond op het punt om de nieuwe dell G5 15 te bestellen:
8e generatie Intel® Core™ i7-8750H processor
Windows 10 Home 64bit
16 GB, 2 x 8 GB, DDR4 2666 MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 met NVIDIA Max Q Design-technologie, 6 GB GDDR5-videogeheugen

https://www.dell.com/nl-b...es-15-5587-laptop/cn55805

standaardprijs 1399, maar met de kortingen die dell regelmatig geeft (zoals enkele dagen geleden 12%) komt dat op een 1250 euro.
Ik heb voor deze prijs precies nog geen gelijkaardige specs gevonden, maar wou voor de zekerheid toch nog even andere meningen/ideeën horen, om niets over het hoofd te zien!

Alvast bedankt

Alle reacties

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-11 15:23

nXXt

Carpe omnia

Je zou deze ook kunnen overwegen nog, zou vanaf volgende week beschikbaar moeten zijn.

pricewatch: HP Pavilion 15-cx0675nd

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-11 10:31
nXXt schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:00:
Je zou deze ook kunnen overwegen nog, zou vanaf volgende week beschikbaar moeten zijn.

pricewatch: HP Pavilion 15-cx0675nd
Kleine opmerking over de HP. Er staat een 1060 (1152 cores) met 3GB aangegeven. Dat is wellicht wat kwalijk voor een game als PUBG die wel degelijk profiteert van meer VRAM.

@girnisagi Voor 1250 is de DELL een hele goede koop. Flinke bang for buck. Ik heb de voorganger met de 7700HQ en 1060 Max-Q. Zeer tevreden over.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-11 15:23

nXXt

Carpe omnia

Scherp, het was me niet opgevallen dat de Dell 6GB heeft. Dat van PUBG wist ik overigens sowieso niet. :)

Ik ben toevallig zelf ook enigszins aan het oriënteren, dus ook voor mijzelf weer nuttige informatie.

• girnisagi
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-12-2020
Thanks voor de snelle replies & het scherpe opmerkingsvermogen ;-)