Google account herstellen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-04-2019
Mijn vraag
Via de Apple e-mail app heb ik gewoon toegang tot mijn Gmail, Nu wil ik dit Google account ook op andere apparaten gebruiken, ik weet alleen het wachtwoord niet meer.
Ik heb geen veilige computer waarmee ik het account kan benaderen, ik heb ook niet de Gmail app en ik heb ook geen ander e-mailadres of telefoon gekoppeld aan het bewuste Gmail account. Maar ik kan dus wel e-mail verzenden en ontvangen middels de e-mail app van Apple.

Via “Google wachtwoord vergeten” lukt het ook niet, want ik heb alleen het e-mailadres en dus geen wachtwoord en ook geen gekoppeld ander e-mailadres of telefoonnummer, herstellen lukt op deze manier niet, want anders zou je elk ander e-mailadres over kunnen nemen.

Wie weet hoe ik achter mijn wachtwoord kan komen of het wachtwoord kan resetten. Overigens weet ik het eerste en laatste deel van mijn wachtwoord....

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een IPhone en een IPad

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kan het wachtwoord niet zichtbaar maken op mijn IPhone of IPad;
Ik heb geen Gmail App;
Verificatie via Google Ondersteuning werkt ook niet
Via IOS Sleutelhanger kan je alleen wachtwoorden zichtbaar maken die je gebruikt hebt op de Safari Browser hebt gebruikt, dus niet van gekoppelde e-mail accounts

[ Voor 22% gewijzigd door Koenie05 op 31-07-2018 16:00 . Reden: Op verzoek van beheerder ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dan log je in op je google account en klik je op "password vergeten" ?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
Dat loopt op niets uit, heb ik al minimaal 10x geprobeerd , want ik weet namelijk niet mijn gehele wachtwoord en heb ook geen ander e-mail adres gekoppeld aan dit account......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kzin
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 17:32
Kun je het wachtwoord niet naar je Gmail adres laten mailen? Je hebt daar immers nog toegang toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:05:
[...]
Verificatie via Google Ondersteuning werkt ook niet
Bedoel je deze: https://accounts.google.c...In&flowEntry=ServiceLogin ?
Wat werkt daar dan niet aan? Want die procedure is er volgens mij nou juist voor bedoeld om je in jouw situatie te helpen...

Ik zie hier nog een optie om het password uit de KeyChain van Apple te halen: https://www.lifewire.com/...rom-os-x-keychain-1174067

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
De KeyChain wist ik nog niet, maar dit blijkt alleen om opgeslagen wachtwoorden te gaan die je via Safari gebruikt hebt, dus niet voor een e-mail account, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Koenie05 welkom op Tweakers.

Op tweakers verwachten we net wat meer eigen inzet en uitleg bij het aanmaken van een openingspost. Zoals je kan lezen in: Het algemeen beleid #quickstart.
Zou je dus even je openingspost wiillen aanvullen?

Daarnaast:
Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:14:
Dat loopt op niets uit, heb ik al minimaal 10x geprobeerd , want ik weet namelijk niet mijn gehele wachtwoord en heb ook geen ander e-mail adres gekoppeld aan dit account......
Op 'niets'? Zou je iets specifieker willen zijn. Bij welke stap in dit proces gaat het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:14
Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:36:
De KeyChain wist ik nog niet, maar dit blijkt alleen om opgeslagen wachtwoorden te gaan die je via Safari gebruikt hebt, dus niet voor een e-mail account, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben....
Het werkt ook in Apps. Maar dat doet het pas sinds een van de laatse updates.
Als je dus braaf hebt geupdate of gemigreerd dan komt het wachtwoord niet in dat lijstje, want mijn mail passwords staan er niet in.

Wat je wellicht kan proberen, is met iTunes een verlsleutelde reservekopie maken, en dan met een van de vele iOS backup recovery tools kijken of je hier wachtwoord uit kan halen.
Maar google lijk wel een mijnenveld als je zoekt op dergelijke tools.

Alles werkt uiteraard alleen als de app een wachtwoord bewaard. Dat hoeft niet het geval te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen3 op 31-07-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 12:36:
Dan moet je volgens mij even beter lezen, met name de dingen die ik hieronder vet heb gemaakt:
What's a Keychain?
Despite the rather awkward name, keychains have a simple purpose: They contain login information such as account names and passwords (in encrypted form for security) for apps on your device, websites, services, and other virtual places you visit on your computer.

When you set up Apple Mail or other email services, you're typically prompted to authorize the program to save your login name and password. This information is stored securely in a keychain on your Apple device, as well as in iCloud if you've enabled it. So, if you've forgotten your email password—and if you've followed guidelines for creating secure passwords, the chances are good—rest assured that it's there on your device or in the cloud, and you can recover it easily.

How to Find Your Email Keychain
In macOS (formerly known as Mac OS X, Apple's operating system), you can find keychains—and therefore, your forgotten email password—by using Keychain Access. You'll find it in Applications > Utilities > Keychain Access. The app will prompt you to type in your macOS user credentials; then click Allow. (Note that each user account on a Mac has a separate login.)

Keychain Access also syncs with iCloud, so you also can open it on iOS devices such as iPads, iPhones, and iPods by tapping Settings > [your name] > iCloud > Keychain. (For iOS 10.2 or earlier, select Settings > iCloud > Keychain.)

From there, you can find your email password in a few different ways:

Make it easier to find by sorting your keychains by Name or Kind by tapping on the appropriate column header.
Enter the name of your email provider or any other detail you remember about your email account (username, server name, etc.) in the Search box at the upper right of the screen.
Select Categories > Passwords and scroll through until you find your email account info.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
Je hebt helemaal gelijk, zoals het beschreven wordt, kan je idd de wachtwoorden van je e-mail accounts terug vinden, misschien lukt dat op MacOs (maar dat heb ik niet), maar het lukt niet op IOS, daar zie ik alleen de wachtwoorden van de bij Safarie gebruikte accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:06:
Je hebt helemaal gelijk, zoals het beschreven wordt, kan je idd de wachtwoorden van je e-mail accounts terug vinden, misschien lukt dat op MacOs (maar dat heb ik niet), maar het lukt niet op IOS, daar zie ik alleen de wachtwoorden van de bij Safarie gebruikte accounts.
Dus als je dit doet: you also can open it on iOS devices such as iPads, iPhones, and iPods by tapping Settings > [your name] > iCloud > Keychain. (For iOS 10.2 or earlier, select Settings > iCloud > Keychain.)
kom je alleen wachtwoorden van Safari tegen, niks bruikbaars voor je email?

En er was nog een vraag waar je geen antwoord op hebt gegeven:
Reptile209 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 11:35:
[...]

Bedoel je deze: https://accounts.google.c...In&flowEntry=ServiceLogin ?
Wat werkt daar dan niet aan? Want die procedure is er volgens mij nou juist voor bedoeld om je in jouw situatie te helpen...
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
jeroen3 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:38:
[...]

Het werkt ook in Apps. Maar dat doet het pas sinds een van de laatse updates.
Als je dus braaf hebt geupdate of gemigreerd dan komt het wachtwoord niet in dat lijstje, want mijn mail passwords staan er niet in.

Wat je wellicht kan proberen, is met iTunes een verlsleutelde reservekopie maken, en dan met een van de vele iOS backup recovery tools kijken of je hier wachtwoord uit kan halen.
Maar google lijk wel een mijnenveld als je zoekt op dergelijke tools.

Alles werkt uiteraard alleen als de app een wachtwoord bewaard. Dat hoeft niet het geval te zijn.
Ik vrees dat jij gelijk hebt... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:58:
[...]

Ik weet mijn password niet
Op 1:00 in dat filmpje "click the need help link if you need to recover your password" :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:58:
[...]

Ik weet mijn password niet
Je kunt de video ook bekijken dan had je gehoord wat je moet doen om je wachtwoord te resetten. Wel een beetje moeite doen hoor. Zo moeilijk is het nu ook weer niet. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Als ik mijn google ww wil herstellen.
Dan moet ik Of een secundair email hebben. Of een telefoonnummer.

Er moet een manier zijn om te verifieren dat ik, ik ben.

Je kunt echter wel steeds op. Probeer het op een andere manier klikken.
En ik heb mijn telefoon niet bij de hand.

Als je de datum weet wanneer het account is aangemaakt kan je restoren,

Als je door blijft klikken op. Probeer het op een andere manier.
Kun je uiteindelijk een email adres ingeven waarop ze contact met je kunnen opnemen.

Je verzoek zal dan beoordeeld worden. En wie weet kan je dan bewijzen dat jij, jij bent.
En krijg je weer toegang.

en daarna zsm een backup toevoegen voor een volgende x

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:34

rjong5

?

Een password manager zou ook handig zijn.
Maar dan moet je daar het wachtwoord ook niet van vergeten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
sjaool schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:29:
[...]

Je kunt de video ook bekijken dan had je gehoord wat je moet doen om je wachtwoord te resetten. Wel een beetje moeite doen hoor. Zo moeilijk is het nu ook weer niet. 😉
Haha, ik heb de hele video bekeken, maar ik weet en mn wachtwoord niet en ik heb geen secundair e-mailadres of telefoonnummer. Anders zou ik zomaar het e-mailadres van iedereen kunnen resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenie05
DarkSide schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 21:41:
Als ik mijn google ww wil herstellen.
Dan moet ik Of een secundair email hebben. Of een telefoonnummer.

Er moet een manier zijn om te verifieren dat ik, ik ben.

Je kunt echter wel steeds op. Probeer het op een andere manier klikken.
En ik heb mijn telefoon niet bij de hand.

Als je de datum weet wanneer het account is aangemaakt kan je restoren,

Als je door blijft klikken op. Probeer het op een andere manier.
Kun je uiteindelijk een email adres ingeven waarop ze contact met je kunnen opnemen.

Je verzoek zal dan beoordeeld worden. En wie weet kan je dan bewijzen dat jij, jij bent.
En krijg je weer toegang.

en daarna zsm een backup toevoegen voor een volgende x
Wat jij zegtklopt helemaal, ik weet op de dag nauwkeurig wanneer het account is aangemaakt, maar toch krijg ik steeds het antwoord van Google “ Google kan niet bevestigen dat dit account van u is”,
Ook heb ik alle andere opties geprobeerd, maar steeds de zelfde reactie van Google :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Daar staan dezelfde opties in als ik al zei.
Het account is aangemaakt zonder verificatie opties. Dus niet te herstellen.

Het account is ooit aangemaakt zonder recovery opties.
En daarna waarschijnlijk alleen gebuikt op de telefoon. Zodat er nooit in is gegaan op de security herinneringen die google geeft als je inlogt op de webpagina.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
Maar wat je kan geven in het vrije invoerveld is dat je nog steeds toegang hebt via je iPhone 11 op iOS 15.6.4 vanaf IP adres 34.57.123.78 in Maartensdijk. (bijvoorbeeld).

Als dat allemaal niet wil, dan is het helaas afgelopen. Nieuwe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Koenie05 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:04:
[...]

Haha, ik heb de hele video bekeken, maar ik weet en mn wachtwoord niet en ik heb geen secundair e-mailadres of telefoonnummer. Anders zou ik zomaar het e-mailadres van iedereen kunnen resetten.
Dan vrees ik dat je "out of options" bent en inderdaad, zoals hierboven als gezegd wordt, een nieuw account moet aanmaken en deze gebeurtenis ter lering en vermaak moet beschouwen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koenie05
Ik heb in een ver hoekje nog een oude laptop gevonden waarmee ik eerder had ingelogd op dit e-mailadres en het ww blijkbaar had opgeslagen.😃
Ik kon het ww vwijzigen en heb direct een 2e e-mailadres en een tel.nr. gekoppeld !

Hartelijk dank voor jullie inspanningen !!!👍🏽
Pagina: 1