Fiio X7 Mark 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
Heeft iemand deze mp3 speler?
Ik lees er veel goeds over maar ik vraag mij af of deze mijn verwachtingen gaat waar maken.
Momenteel luister ik met een ipod touch, een equalizer app, een Fiio Q1 Mark 2 & bassheaded IEM's. Deze combo zorgt voor een massieve extreme bass. Het klinkt alsof je in de auto zit met een kickerwoofer.
Kan ik deze bass ook bereiken met de X7 door middel van apps of een andere mediaspeler app?
Kan ik er een externe fiio versterker aan koppelen of een interne amp module met een bassboost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 14:23

Shaggy

Misantroop pur sang

Als je even kijkt op de site van Fiio kan je precies zien welke versterkers er op passen. Fiio staat bekend om de geluidskwaliteit. En dat leveren ze zonder meer. Alleen wat ik uit jouw bericht opmaak is dat je eigenlijk een muziekspeler wil waarmee je met je hoofd in een subwoofer zit. Een geluidsbeeld creeren wat niet overeenkomt met de werkelijke opname.

Ofdat de Fiio je daarmee kan helpen is een goede vraag. Als jij alles met amps en apps wil veranderen zal dit wellicht mogelijk zijn.
Je in ears zeggen mij niets helaas. Wellicht een tip om eens te kijken naar andere in ears? Sennheiser 800, Shure 845 etc?

Wat denk je te winnen met de Fiio tov je Ipod? waarom zou je willen overstappen?

Making an ass of myself since the 70's