• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
Heb een palm vx maar na het overzenden van een file via infrarood is hij vastgelopen en ik krijg nu alleen nog maar een soort welkomsscherm.
Soft-, warm- en hardresetten helpt niet.
Wat nu?????

Verwijderd

Opsturen en laten repareren, of een nieuwe eisen :?

• irule
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10-2023
Was ik al bang voor............

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer hem eens op te starten in debug-mode (scroll-down ingedrukt houden tijdens het opstarten na een harde reset). Vervolgens kan je, met een beetje geluk, het een-en-ander gaan restoren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:05
Palm biedt super garantie bij defecte palm'kes. Laatst heeft een vriend van me nog een kapotte IIIe (die in engeland gekocht was vorig jaar) naar Palm NL gestuurd en hij kreeg binnen een week een nieuwe.

Gewoon ff bellen en terug sturen.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Op woensdag 18 juli 2001 13:16 schreef pven het volgende:
Probeer hem eens op te starten in debug-mode (scroll-down ingedrukt houden tijdens het opstarten na een harde reset). Vervolgens kan je, met een beetje geluk, het een-en-ander gaan restoren.
eeuh ja dat kan maar.. je moet wel weten welke letters je kunt gebruiken voor het restoren van in debug mode (vierkant blokje knippert dan in linkerbovenhoek).. als je die letters niet weet... niet mee spelen!! wist je data zo maar!

Verwijderd

Ik weet nog dat ik mijn V van OS 3.5 had voorzien via die Debug optie. Je kunt namelijk upgraden en dan een ROM uploaden. Dan krijg je echt freaky shit over je scherm heen, maar het werkt wel.

Ik had ook zoiets, maar mijn Palm deed niks. Hij kwam wel in debug mode en toen heb ik er maar een ROM op gezet.
Pagina: 1