Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mid Range Game PC / 6GB / 600 - 800 EU

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Vraag

• IICollapse
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-03 13:06
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om met dit systeem af en toe een game zoals PUBG, Overwatch en Fortnite te spelen. (paar keer in de week een uurtje). Ook zal de PC gebruikt worden voor netflix te kijken en huis tuin en keuken surfen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag zou ik een build maken van ongeveer 700 - 800 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enigste wat overgezet wordt is het beeldscherm ( 60 HZ IPS panel).

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD, 6 GB videokaart.
Een grote SSD gekozen omdat ik geen gebruik meer wilt maken van de HDD. Ik weet zeker dat 500 GB genoeg is. De 6GB videokaart is gekozen doordat dit wel een must have is voor in de toekomst mee te kunenn met nieuwe games.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken.
Graag een AMD CPU.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alleen voor de kast ben ik opzoek naar goede prijs/kwaliteit verhouding. Wil graag niet meer dan 50EU uitgeven voor een kast.

Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken, echter wil ik wel een MOBO en CPU combinatie die dit in de toekomst toelaat.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag wat voorstellen willen ontvangen van andere builds die rekening houden met mijn wensen.
6 GB videokaart en het liefst een AMD CPU. Ik heb zelf hieronder een build gemaakt, maar vindt de build net iets te duur voor zomaar af en toe gamen. Graag zou ik willen weten of ik nog iets kan aanpassen om zo een goedkopere build te krijgen die niet veel qua prestaties inlevert.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 158,-€ 158,-
1ASRock AB350M Pro4€ 69,95€ 69,95
1Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G€ 299,-€ 299,-
1MS-Tech CA-0330€ 21,54€ 21,54
1G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB€ 77,-€ 77,-
1be quiet! Pure Power 10 400W€ 49,87€ 49,87
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 84,-€ 84,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 759,36

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan gewoon verder in Mid-range PC / Gaming / Administratie / Netflix. Dicht.

Dit topic is gesloten.