Mijn Wileyfox Swift 2X maakt sinds kort geen USB-verbinding meer met mijn PC (Windows 10). Ik vermoed dat dit sinds de update naar Android 8.1.0 is. Voorheen kreeg ik bij connectie (met de meegeleverde oranje USB kabel) een dropdown menu op mijn telefoon te zien waarin ik onder andere kon kiezen uit MTP en PTP, dit verschijnt nu niet meer.
Reeds geprobeerd:
- andere USB kabel
- telefoon uit en weer aan (geen soft reboot)
- USB debugging aan/uit via ontwikkelaarsoptiesmenu
- autorisatie USB-foutopsporing ingetrokken
- USB configuratie via ontwikkelaarsmenu op MTP gezet
Ik heb verder online nog geen oplossing kunnen vinden. Overigens lijkt het erop dat dit probleem ook voorkomt bij verschillende OnePlus smartphones.
De Swift 2X laadt wel op als hij aan mijn PC gekoppeld is, maar hij is dus niet benaderbaar voor uitwisseling van bestanden via USB. Weet iemand een manier om dit laatste weer mogelijk te maken?
Reeds geprobeerd:
- andere USB kabel
- telefoon uit en weer aan (geen soft reboot)
- USB debugging aan/uit via ontwikkelaarsoptiesmenu
- autorisatie USB-foutopsporing ingetrokken
- USB configuratie via ontwikkelaarsmenu op MTP gezet
Ik heb verder online nog geen oplossing kunnen vinden. Overigens lijkt het erop dat dit probleem ook voorkomt bij verschillende OnePlus smartphones.
De Swift 2X laadt wel op als hij aan mijn PC gekoppeld is, maar hij is dus niet benaderbaar voor uitwisseling van bestanden via USB. Weet iemand een manier om dit laatste weer mogelijk te maken?