Dag iedereen,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gaat gebruikt worden voor de laatste nieuwe games te spelen en schoolwerk. Het schoolwerk is niet zo belangrijk voor de onderdelen, maar dit zou wel een computer moeten zijn die binnen 6 jaar nog steeds dienst kan doen (als gaming PC)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief randapparatuur is dit 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is niets aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat de toekomst onzeker is (misschien een informatica richting in school), wil ik voor het beste systeem gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede koeling, want zal in een kleinere kamer staan waar het misschien wel warm kan worden.
Ga je overklokken?
Jep!
Wat verwacht je van ons?
Vooral kijken of de onderdelen bij elkaar passen en of er misschien betere alternatieven zijn voor hetzelfde geld. Een 240hz scherm zou er ook bij mogen, maar deze vind ik nogal aan de dure kant. Ik heb uit andere topics een paar onderdelen gehaald, dus hopelijk zijn er niet al te veel problemen mee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gaat gebruikt worden voor de laatste nieuwe games te spelen en schoolwerk. Het schoolwerk is niet zo belangrijk voor de onderdelen, maar dit zou wel een computer moeten zijn die binnen 6 jaar nog steeds dienst kan doen (als gaming PC)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief randapparatuur is dit 2000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er is niets aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat de toekomst onzeker is (misschien een informatica richting in school), wil ik voor het beste systeem gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede koeling, want zal in een kleinere kamer staan waar het misschien wel warm kan worden.
Ga je overklokken?
Jep!
Wat verwacht je van ons?
Vooral kijken of de onderdelen bij elkaar passen en of er misschien betere alternatieven zijn voor hetzelfde geld. Een 240hz scherm zou er ook bij mogen, maar deze vind ik nogal aan de dure kant. Ik heb uit andere topics een paar onderdelen gehaald, dus hopelijk zijn er niet al te veel problemen mee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 355,- | € 355,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Plus | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 565,- | € 565,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 63,- | € 63,- |
| 1 | BenQ Zowie XL2411 (zonder Color Vibrance) Zwart | € 249,- | € 249,- |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,08 | € 31,08 |
| 1 | Cooler Master MasterKeys Pro L - RGB (Cherry Brown) BE | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Razer Deathadder Elite - Zwart | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Corsair RM550x (2018) | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.894,88 | |