Toon posts:

antwoorden stellen teleur..

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had een topic gemaakt over welke hdd een goede koop lijkt.. maar daar komt meteen een slotje op.. op ja redundantie.. maar de antwoorden die je krijgt.. pfew.. iedereen begint meteen van vroeger had ik ..... en wist je....

waarom krijg ik hier totale andere info dan op http://www.storagereview.com/ ???

kunnen jullie niet een systeem maken, dat je rangen krijgt die user is een 3 sterren replier. en die een 2 sterren ... <-- patent slashing_d 2001c

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op woensdag 18 juli 2001 12:12 schreef slasher_d het volgende:
kunnen jullie niet een systeem maken, dat je rangen krijgt die user is een 3 sterren replier. en die een 2 sterren ... <-- patent slashing_d 2001c
Klinkt eigenlijk wel goed, maar als je een newbie bent (zoals mij :+ ) dan heb je bv. 1 ster, terwijl je wel goede antwoorden geeft. En iedereen kan je gaan uitmaken voor newbie als je maar 1 ster hebt.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

ik had een topic gemaakt over welke hdd een goede koop lijkt.. maar daar komt meteen een slotje op.. op ja redundantie.. maar de antwoorden die je krijgt.. pfew.. iedereen begint meteen van vroeger had ik ..... en wist je....
Logisch. Ga jij maar eens vragen wat de beste auto is, en iedereen vliegt elkaar in de haren omdat ze allemaal een andere mening hebben. Het is heel subjectief, en vandaar dat dit soort topics weinig nuttigs opleveren. Je moet gewoon informatie gaan zoeken en je eigen conclusies trekken.
waarom krijg ik hier totale andere info dan op http://www.storagereview.com/ ???
Dat is ook maar de mening van een groepje mensen van 1 website...
Dit soort ideeen zijn al vaak genoeg geopperd, maar om alle replies te gaan lezen _en_ beoordelen is veel te veel werk. Bovendien komen er dan weer conflicten en klachten over de beoordelingen. Levert weinig voordeel op.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
misschien kan je dan dmv een test een soort eeuwige roem behalen??

eenmaal die kennis, altijd die kennis zeggen wij..

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op woensdag 18 juli 2001 12:17 schreef slasher_d het volgende:
misschien kan je dan dmv een test een soort eeuwige roem behalen??
Neh, lijkt mij geen goed idee..

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Idee is al veel vaker geopperd en steeds afgekeurd omdat het niet de bedoeling van een forum is om mensen te raten. De positieve kanten van dit idee wegen namelijk niet op tegen de negatieve. Je zou dan users andere users moeten laten beoordelen oid (sterren gebaseerd op aantal posts slaat nergens op). En dan krijg je dat als iemand je niet mag je een negatieve beoordeling krijgt etc etc ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bull de mensen op bijvoorbeeld geven een veel objectiever beeld in mijn ogen.. het nivo ligt er gewoon hoger.. face it..

en moeilijk.? ja sjonge je moet soms moeilijke dingen doorbreken om tot het easy life te komen! ;)

Verwijderd

Topicstarter
""sterren op het aantal posts??"" jamaar zo bedoelde ik het ook niet.. maar als iemand er nou veel verstand van heeft... dan kun je die toch een heel andere rol toedelen?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 12:20 schreef slasher_d het volgende:
Bull de mensen op bijvoorbeeld geven een veel objectiever beeld in mijn ogen.. het nivo ligt er gewoon hoger.. face it..
Je hebt net 1 topic geopend en gaat nu al oordelen over het niveau op dit forum :? Als jij een vraag had gesteld die niet zo voor de hand liggend was, en niet al tientallen keren eerder is gesteld, dan had je misschien wat nuttigere antwoorden gekregen.
en moeilijk.? ja sjonge je moet soms moeilijke dingen doorbreken om tot het easy life te komen! ;)
Tja, wat moet je hier nu op zeggen als iemand die net 5 posts op het forum gemaakt heeft met zulke opmerkingen komt aanzetten :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
haha probeer jij maar eens een oud wachtwoord te voorschijn te halen.. ik heb al 13 accounts hier geloof ik...

maar als je gaat zoeken naar topics over hdd'ss dan word je wel weer zuchtend wakker..

hey mam staat er nog wat in de libelle?? :z

Verwijderd

Topicstarter
waarom hebben jullie eigenlijk geen wachtwoord rretriefal??

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op woensdag 18 juli 2001 12:27 schreef slasher_d het volgende:
waarom hebben jullie eigenlijk geen wachtwoord rretriefal??
http://gathering.tweakers.net/passmailer.php :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 12:26 schreef slasher_d het volgende:
haha probeer jij maar eens een oud wachtwoord te voorschijn te halen.. ik heb al 13 accounts hier geloof ik...
Ik hoop voor je dat je geen static IP hebt, want dan ben je binnen een kwartier al je 13 accountjes kwijt >:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

We zitten hier niet in het leger.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op woensdag 18 juli 2001 12:26 schreef slasher_d het volgende:
hey mam staat er nog wat in de libelle?? :z
Een Libelle vol bloemen !
Gebloemd staat zomers! De vrolijkste outfits

Puzzel mee voor een jaar lang gratis bloemen

"Soms is het heel moeilijk om moed te houden".
Lees het aangrijpende relaas over een dochter met anorexia

Speciaal in Libelle: een kort verhaal van Marion Bloem

bron: http://www.libelle.nl/kiosk/dezeweek/dezeweek.html

Verwijderd

Topicstarter
thx dude.. nou kan ik ze allemaal nog weer eens gaan usen.. hmm een static-ip niet maar een mac.. wel hehe zelfs die is dynamisch! maar sorry mensen.. thx voor de answers

iedereen nog een fijne ochtend! jammer van het kut weer, weer geen strand.. weer no girlzzz,

spanking!

• Tom
  • Niet online

Tom

Serieus: dat idee met sterren vind ik eigenlijk nergens op slaan, verder kunnen WIJ weinig aan de situatie veranderen dat jij slechte antwoorden krijgt, kijk naar iemands profiel of klik op z'n naam om te zien offie altijd serieus is.

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz jullie maken toch ook niet zomaar iedereen admin?? als dit antwoord flamerig overkomt.. kon me nog herinneren dat op een vage mcse site ook zo iets werd toegepast. :) als je een titel hebt gedraag je je er meestal ook naar..

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 12:38 schreef slasher_d het volgende:
hmmzzz jullie maken toch ook niet zomaar iedereen admin?? als dit antwoord flamerig overkomt.. kon me nog herinneren dat op een vage mcse site ook zo iets werd toegepast. :) als je een titel hebt gedraag je je er meestal ook naar..
Ja, ga maar lekker buitenspelen nu. Achter de 'girlzzzz' aan ofzo :Z

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vind ik ook... :)

anyway.. het word zowiezo toch tijd voor bikini-hunting! :)

spanking!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 12:50 schreef slasher_d het volgende:
bikini-hunting! :)
In de winkels hangen genoeg bikini's. Misschien staan ze je wel leuk >:)

Verwijderd

Topicstarter
hehe you sickoo.. daar lopen allemaal enge old women rond.. hmmmzzz dat plaatje wat jij hebt hehe dat is ook wel een tiny-bikinios waard!! :) of is dat meer een wet-t-shirt girl! :) in ieder geval s p a n k i n g !

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

ROFL :D

Serieus: Denk je nou echt dat die 5-7 admins hier van alle 26000 gebruikers een profiel maken, bijhouden hoe en wat en bovenal alle posts lezen? Think again!

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
ai?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 18 juli 2001 12:57 schreef slasher_d het volgende:
ai?
Tuuuuuuurlijk, dat krijg je niet voor elkaar, klaar. No chance dus, nee sorry geen mogelijkheid :)

Bericht hierboven

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 18 juli 2001 12:57 schreef slasher_d het volgende:
ai?
Jah, we bannen gewoon alle users en maken een grote knowledge base met AI engine. Probleem opgelost :z En die AI engine heeft ook geen behoefte aan de HK enzo :D

Verwijderd

Topicstarter
nou dat is dan klaar als een boterkoekje dan :) verder wou ik nog even mijn neefje henkie bedanken voor zijn grote inzet.!

er kan nu wel een slotje op hoor..

**feit 7 admins --->> 26000users?? hmmmzzz what about buurtpreventie? 10% admin rechten ofzo voor alle users met een rood petje? ;)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Jah en toen ging de wekker...

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.