Hoe iPhone deblokkeren zonder gegevensverlies?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EveR2468
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-03-2024
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn iPhone 5 deblokkeren zonder gegevensverlies?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iTunes, maar werkt niet. Ik kan de iOS updaten van de iPhone maar meer niet. Er komt dan op dat ik op de iPhone signaal moet geven om verder te gaan maar die is geblokkeerd dus daar kan ik niets doen...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle info die ik online heb gevonden spreekt enkel over resetten met gegevensverlies maar er staan foto’s op die me zeer dierbaar zijn. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen...

Alle reacties

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:35
Hoe is hij in de eerste instantie geblokkeerd geraakt, te vaak verkeerde pin ingevuld?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@EveR2468 Zit er iCloud-lock op of weet je de toegangscode niet meer ?
een iPhone 5 kun je niet meer updaten, de laatste iOS versie is 10.

https://www.apple.com/nl/contact/ hier al gekeken informeert ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• dehardstyler
Daar dacht ik ook al aan, maar dan is hij al voorbij het punt dat de data nog terugkomt. Dus dat lijkt mij niet.

• EveR2468
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:47:
Hoe is hij in de eerste instantie geblokkeerd geraakt, te vaak verkeerde pin ingevuld?
Klopt, niet bij stilgestaan dat ie ooit wel es compleet zou blokkeren... naïef natuurlijk :(
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:51:
[...]

Daar dacht ik ook al aan, maar dan is hij al voorbij het punt dat de data nog terugkomt. Dus dat lijkt mij niet.
Gaat inderdaad niet om iPhone lock maar puur om de toegangscode.
Heb Apple al gecontacteerd en die zeggen dat er niets aan te doen is. Maar ik wil niet zomaar opgeven, gaat om foto’s van eerste maanden van m’n baby’tje...

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-11 12:01
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:01:
[...]

Klopt, niet bij stilgestaan dat ie ooit wel es compleet zou blokkeren... naïef natuurlijk :(

[...]

Heb Apple al gecontacteerd en die zeggen dat er niets aan te doen is. Maar ik wil niet zomaar opgeven, gaat om foto’s van eerste maanden van m’n baby’tje...
Heb je een recente reservekopie via de icliud of iTunes? of eventueel de iCloud foto bibliotheek ingeschakeld?

Mogelijk staan daar dan de foto's in Ik ben bang dat het ontgrendelen van de iphone wanneer deze vergrendeld is zeer moeilijk gaat worden Vooral als je nagaat dat zelfs de FBI Apple om hulp vraagt on een iPhone te ontgrendelen.

• dehardstyler
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:01:
[...]

[...]

Oke, en je bent dus alleen de code vergeten of mag je ook daadwerkelijk de code niet meer intypen? Als dat eerste het geval is, is er nog hoop misschien!

• EveR2468
SacredRose schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:08:
[...]

Heb je een recente reservekopie via de icliud of iTunes? of eventueel de iCloud foto bibliotheek ingeschakeld?

Mogelijk staan daar dan de foto's in Ik ben bang dat het ontgrendelen van de iphone wanneer deze vergrendeld is zeer moeilijk gaat worden Vooral als je nagaat dat zelfs de FBI Apple om hulp vraagt on een iPhone te ontgrendelen.
Geen reservekopie of iCloud gebruikt voor foto’s op te zetten, alles staat op het toestel zelf.
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:13:
[...]

Oke, en je bent dus alleen de code vergeten of mag je ook daadwerkelijk de code niet meer intypen? Als dat eerste het geval is, is er nog hoop misschien!
Ik mag ze niet meer intypen. Er komt op dat ik met iTunes moet connecteren maar als ik dat doe zegt iTunes dat ik op de iPhone signaal moet geven om verder te gaan. Maar dat gaat dus niet...

Het ziet er niet goed uit zeker? :(

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:32
Ik ben inderdaad bang dat het er niet goed uit ziet. Erg vervelend als je zulke foto's verliest.
Unless you made a backup before you forgot your passcode, there isn't a way to save your device's data. You'll need to erase your device, which deletes all of your data and settings
Via Apple Support

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• dehardstyler
Jasphur schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:27:
Ik ben inderdaad bang dat het er niet goed uit ziet. Erg vervelend als je zulke foto's verliest.

[...]

Via Apple Support
Hij moet hopen op een exploit voor een oude iOS versie. Dan kan het misschien nog wel lukken.

@EveR2468 Weet je toevallig welke iOS versie je hebt? En dan in detail dus niet alleen 9 of 10. Maar 9.1.2 bijvoorbeeld. :)

• EveR2468
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:30:
[...]

Hij moet hopen op een exploit voor een oude iOS versie. Dan kan het misschien nog wel lukken.

@EveR2468 Weet je toevallig welke iOS versie je hebt? En dan in detail dus niet alleen 9 of 10. Maar 9.1.2 bijvoorbeeld. :)
Dat zou iOS 10.3.3 moeten zijn. Ik kan mijn oud toestel nog zien in het lijstje met toestellen die via iCloud geconnecteerd zijn...

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:23
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:20:
Ik mag ze niet meer intypen. Er komt op dat ik met iTunes moet connecteren ...
Geeft hij dit?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bu1u1Sa.png
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:20:
maar als ik dat doe zegt iTunes dat ik op de iPhone signaal moet geven om verder te gaan.
Bedoel je dat je op "vertrouw" moet drukken?

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34
en als je de telefoon alleen via de kabel aan de laptop/pc hangt?
kun je dan via de verkenner wel je iphone zien? Indien ja dan kun je via de verkenner toegang krijg tot de dcim map en daar je foto's handmatig kopieren. (je pc ziet het dan als externe schijf).

[ Voor 39% gewijzigd door koentjuh1987 op 30-07-2018 14:06 ]

...

• EveR2468
jeroen3 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:39:
[...]

Geeft hij dit?
[afbeelding]

[...]

Bedoel je dat je op "vertrouw" moet drukken?
Hij geeft het stand-by scherm met uur en datum (1 juli), en daarop de boodschap “iPhone is geblokkeerd, verbind met iTunes”
En als ik verbind met iTunes vraagt iTunes eerst of ik de computer toegang wil geven tot informatie op de iPhone. Dan duw ik op “ga door” en dan komt er op de computer de boodschap “reageer op je iPhone om toegang te verlenen” maar dat gaat dus niet want daar staat dat stand by scherm met die boodschap op...

• koentjuh1987
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:06:
[...]

Hij geeft het stand-by scherm met uur en datum (1 juli), en daarop de boodschap “iPhone is geblokkeerd, verbind met iTunes”
En als ik verbind met iTunes vraagt iTunes eerst of ik de computer toegang wil geven tot informatie op de iPhone. Dan duw ik op “ga door” en dan komt er op de computer de boodschap “reageer op je iPhone om toegang te verlenen” maar dat gaat dus niet want daar staat dat stand by scherm met die boodschap op...
iphone geheel vergrendeld?

...

• EveR2468
koentjuh1987 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:05:
en als je de telefoon alleen via de kabel aan de laptop/pc hangt?
kun je dan via de verkenner wel je iphone zien? Indien ja dan kun je via de verkenner toegang krijg tot de dcim map en daar je foto's handmatig kopieren. (je pc ziet het dan als externe schijf).
Had ik nog niet aan gedacht! Maar jammer genoeg werkt dit ook niet. De iPhone is wel zichtbaar en ik zie dat er een aantal gb aan data op staan maar ik kan ze niet zien... omdat ie geblokkeerd is veronderstel ik...

• koentjuh1987
je kunt de iphone niet openen vanuit de verkenner?

...

• EveR2468
koentjuh1987 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:17:
je kunt de iphone niet openen vanuit de verkenner?
Ik zie em in het lijstje met schijven in de verkenner. En als ik em aan klik om te openen komt er een subfolder Internal Storage waar een aantal gb in zitten maar ik kan ze dus niet zien. Ik zie een leeg mapje dan, 0 items...

• jeroen3
Je enige optie is wissen via iTunes of iCloud.
Als je iCloud backups aan hebt staan, en deze heeft vannacht een backup gemaakt, dan is alleen alles weg van na de backup.
Unless you made a backup before you forgot your passcode, there isn't a way to save your device's data.
Via iCloud.com kun je naar "Instellingen" -> [betreffende iPhone]. Onder de naam/boven het serienummer zien van wanneer de laatse reservekopie is.

Of....
dehardstyler schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:30:
[...]

[ Voor 20% gewijzigd door jeroen3 op 30-07-2018 14:26 ]

• jeroen3
@vj_slof Harstikke leuk, simlock ontgrendeling. Daar gaat het niet over. TS heeft zijn pincode te vaak ingevoerd.

[ Voor 21% gewijzigd door jeroen3 op 30-07-2018 14:28 ]

• koentjuh1987
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Ik zie em in het lijstje met schijven in de verkenner. En als ik em aan klik om te openen komt er een subfolder Internal Storage waar een aantal gb in zitten maar ik kan ze dus niet zien. Ik zie een leeg mapje dan, 0 items...
de dcim map kun je pas zien als je op de iphone vertrouw pc kunt aanklikken. Maar dat scherm wordt vermoedelijk onderdruk doordat deze is geblokkeerd.

alternatief is apple bellen. Ooit in het verleden ook wel eens gehad en toen hebben ze op afstand (via icloud) ingelogd op de ipad en een reset gedaan...of dit nog steeds kan.... weet ik alleen niet.

...

• vj_slof
  • Laatst online: 20:45
jeroen3 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:27:
@vj_slof Harstikke leuk, simlock ontgrendeling. Daar gaat het niet over. TS heeft zijn pincode te vaak ingevoerd.
ach verrek ja is alleen voor simlocked toestellen. wist niet dat dit nog bestond anno nu. 8)7

• dehardstyler
Ja ik was al aan het zoeken voor hem, maar ik ben bang dat iOS 10 nog een beetje te jong is. Ik zag wel een lockscreen bypass voor versie 9.x.x, maar 10 is alleen een lockscreen bypass voor Siri. En daar kun je alleen maar berichten mee laten oplezen, maar niet echt bij je foto's. Ik zoek nog even door straks!

[ Voor 21% gewijzigd door dehardstyler op 30-07-2018 14:33 ]

• EveR2468
@koentjuh1987 Heb Apple gebeld maar zij zeggen dat ze niets kunnen doen...

Ik ken er allemaal zoveel niet van als jullie, maar kwam deze ochtend tijdens het Googlen iets tegen over DFU mode. Kan dat mss helpen om naar een vroegere versie van iOS te gaan om dan die bypass te gebruiken?

• Sdreeg
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12-2024
Misschien kun je nog een data-recovery-bedrijfje proberen, bijvoorbeeld zoiets?

https://www.stellar.nl/iphone-android-data-recovery.htm

• koentjuh1987
EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:46:

Ik ken er allemaal zoveel niet van als jullie, maar kwam deze ochtend tijdens het Googlen iets tegen over DFU mode. Kan dat mss helpen om naar een vroegere versie van iOS te gaan om dan die bypass te gebruiken?
https://www.appletips.nl/...via-dfu-of-recovery-mode/

maar dan raak je volgens mij wel je recente data kwijt (dus je foto's).

...

• jeroen3
Dat staat als optie in de help pagina van Apple als een manier om het toestel te wissen.
https://support.apple.com/nl-nl/HT204306#recovery
Met DFU, Recovery of Herstelmodus bedoelen we hetzelfde.

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Waarom kunnen ze er niks aan doen?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• koentjuh1987
mijn ervaring is dat apple best ver gaat in de dienstverlening. Maar je wel een aantal controle vragen moet kunnen beantwoorden ivm eventuele diefstal van het toestel... die controlevragen heb je veelal zelf bedacht...

...

• EveR2468
Ok dus die DFU is ook geen oplossing dan...

@kevinl Volgens die medewerker van Apple kon hij me alleen helpen als er een reservekopie was / als de foto’s op iCloud stonden. Hij zei dat er geen manier was om er aan te geraken...

@koentjuh1987 Controlevragen heeft ie het zelfs niet over gehad...

• kevinl

kevinl

Yellow van

Je zei net dat je te vaak de pincode ingetikt hebt. Dan blokkeerd die de telefoon. Dat klopt, maar na een tijdje mag je de code nog een keer proberen voor 6 keer.

Je weet je pincode toch nog wel?

Gewoon rustig wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door kevinl op 30-07-2018 15:05 ]

• kevinl

kevinl

Yellow van

koentjuh1987 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:57:
mijn ervaring is dat apple best ver gaat in de dienstverlening. Maar je wel een aantal controle vragen moet kunnen beantwoorden ivm eventuele diefstal van het toestel... die controlevragen heb je veelal zelf bedacht...
De controlevragen zijn er voor als je op de site van icloud.com wilt inloggen. Niet voor op je telefoon.
En aangezien topicstarter in icloud.com kan komen. Is dit niet het probleem.

• EveR2468
@kevinl Dit is een oud toestel dat ik niet meer frequent gebruik. Heb zowat alle pincodes die ik ooit heb gehad geprobeerd maar zonder succes. Hij deblokkeert niet meer, staat al paar dagen op het scherm dat ik hierboven beschreven heb...

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 20:56

Glewellyn

is er ook weer.

EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:12:
@kevinl Dit is een oud toestel dat ik niet meer frequent gebruik. Heb zowat alle pincodes die ik ooit heb gehad geprobeerd maar zonder succes. Hij deblokkeert niet meer, staat al paar dagen op het scherm dat ik hierboven beschreven heb...
Ja, na 10 pogingen blokkeert het toestel volledig en niet meer te unlocken.
  • 6 incorrect guesses: iPhone is disabled. Try again in 1 minute
  • 7 incorrect guesses: iPhone is disabled. Try again in 5 minutes
  • 8 incorrect guesses: iPhone is disabled. Try again in 15 minutes
  • 9 incorrect guesses: iPhone is disabled. Try again in 60 minutes
  • 10 incorrect guesses: iPhone is disabled. Connect to iTunes
Als je geen backups hebt op een PC/Mac of in de iCloud is het heel zuur, maar ben je helaas alle data kwijt.
Het enige dat je kan doen is afwachten of er in de toekomst tools ontwikkeld worden waarmee je dit kan omzeilen, maar volgens mij zijn die er momenteel niet.

*zucht*

• dehardstyler
Glewellyn schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:19:
[...]

Het enige dat je kan doen is afwachten of er in de toekomst tools ontwikkeld worden waarmee je dit kan omzeilen, maar volgens mij zijn die er momenteel niet.
Voor zover ik kan zien niet nee, maar hij kan hem gewoon in de la gooien en nog 2 jaar wachten. Er komt vanzelf wat uit, je ziet zo vaak berichten dat iemand ineens een jailbreak heeft voor een versie ouder dan op dat moment uit is. Dus wie weet. @EveR2468 Ik zou hem zeker nog niet wissen, als je de telefoon gewoon kunt missen en in de la kunt laten liggen!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik zou het misschien eens over een andere boeg gooien..

Je hebt *nu* je data nog. Je kan er alleen niet bij. Je zegt dat het gaat om baby foto's die je absoluut niet kwijt wil. Als ik de verhalen hier zo lees (ik weet echt niks van Apple, nog nooit een product gehad), is de kans zeer klein dat je *nu* weer bij je data kunt.

Je kan er ook voor kiezen om de telefoon goed op te bergen met alle toebehoren en te accepteren dat je nu niet bij de data kan. Maar wellicht veranderd dit met de tijd. Wellicht vinden ze ooit nog een exploit voor je iOS versie, of misschien blijkt in de toekomst dat het toch allemaal niet zo veilig was en je er tóch nog in kan. Of je herinnert je opeens toch de code en vindt nog een manier om deze in te voeren.

Als je ervoor kiest om je telefoon te wipen heb je in ieder geval niets meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Tommiiee op 30-07-2018 15:30 ]

• kevinl

kevinl

Yellow van

Laat dit een les zijn voor iedere aankomende vader/moeder. Neem een abonnement op een icloud pakket en zet je synchronisatie aan. Nooit meer dit gezeik van pincode vergeten. Als je foto's heel veel waard is dan kan je die euro per maand ook wel lijen.

Of geen beveiliging instellen op je telefoon.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
kevinl schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:33:
Laat dit een les zijn voor iedere aankomende vader/moeder. Neem een abonnement op een icloud pakket en zet je synchronisatie aan. ...

Of installeer Google Photos, daar mag je een oneindige hoeveelheid foto's (op bijna 100% kwaliteit) uploaden en dat is gratis!

[ Voor 92% gewijzigd door thefal op 30-07-2018 15:59 ]

• jeroen3
Wat zou er gebeuren als je de Verloren modus nu activeert?

• EveR2468
Bedankt voor de feedback allemaal, heb m’n lesje alleszins geleerd, the hard way. Ga em aan de kant leggen en hopelijk komt er in de toekomst nog iets uit waardoor ik er weer aan kan...

• Sdreeg
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12-2024
En een data-recovery-bedrijfje, zoals de link die ik aangaf? Of is dat niet een oplossing?

• EveR2468
Wat denken jullie van een data recovery bedrijfje? Ik zou denken als er over algemeen geen oplossing is, dat zij er ook geen zullen hebben?

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

EveR2468 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:22:
[...]

Op welk besturingssysteem doe je dit?
Hier kan de optie 'automatisch afspelen' je wellicht nog redden.
Afhankelijk van welke windows versie kun je dan (met een beetje geluk) nog aangeven dat je bij het aansluiten van de iphone op de pc via 'foto's en videos importeren' nog succes hebt....

Verwijderd

SuBBaSS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:25:
[...]

Op welk besturingssysteem doe je dit?
Hier kan de optie 'automatisch afspelen' je wellicht nog redden.
Afhankelijk van welke windows versie kun je dan (met een beetje geluk) nog aangeven dat je bij het aansluiten van de iphone op de pc via 'foto's en videos importeren' nog succes hebt....
Behalve dat de PC geen toegang heeft tot de data omdat de iPhone geblokkeerd is. Maar verder leuk bedacht :+

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:52:
[...]

Behalve dat de PC geen toegang heeft tot de data omdat de iPhone geblokkeerd is. Maar verder leuk bedacht :+
Als hij ooit al eens op die pc is aangesloten is geweest en 'vertrouwd', dat maakt dus niet uit?
Was me niet duidelijk. (y)

Verwijderd

SuBBaSS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:56:
[...]

Als hij ooit al eens op die pc is aangesloten is geweest en 'vertrouwd', dat maakt dus niet uit?
Was me niet duidelijk. (y)
Er staat al een aantal keer vermeld in het topic "maar ik moet op de telefoon op vertrouw klikken en dat kan niet want hij is geblokkeerd"

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 18:58:
[...]

Er staat al een aantal keer vermeld in het topic "maar ik moet op de telefoon op vertrouw klikken en dat kan niet want hij is geblokkeerd"
Maar nergens of dit ook specifiek de computer is waar hij eerder op aangesloten is geweest?

Of heb ik ook overheen gelezen dan, mea culpa.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:51
Kan niet, helaas. Je moet je telefoon herstellen en de laatste reservekopie uit iCloud of iTunes terugzetten

• EveR2468
SuBBaSS schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:02:
[...]

Maar nergens of dit ook specifiek de computer is waar hij eerder op aangesloten is geweest?

Of heb ik ook overheen gelezen dan, mea culpa.
Ik heb de verkenner van de HP gebruikt. Dit is niet de laptop waar de iPhone al eerder mee geconnecteerd was. Maar de Mac, waar de iPhone wel al eerder mee geconnecteerd was om via iTunes muziek op te zetten, opent onmiddellijk iTunes en vraagt om te reageren op de iPhone. Dus in de Finder op de Mac zie ik de iPhone zelfs helemaal niet...

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

EveR2468 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:51:
[...]
Ik heb de verkenner van de HP gebruikt. Dit is niet de laptop waar de iPhone al eerder mee geconnecteerd was. Maar de Mac, waar de iPhone wel al eerder mee geconnecteerd was om via iTunes muziek op te zetten, opent onmiddellijk iTunes en vraagt om te reageren op de iPhone. Dus in de Finder op de Mac zie ik de iPhone zelfs helemaal niet...
Bummer. -O-
Dan wordt het wel een heel lastig verhaal ja (nou ja, dat was het natuurlijk al).

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 02:45

Yor

Yor1313#2571

kevinl schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:33:
Laat dit een les zijn voor iedere aankomende vader/moeder. Neem een abonnement op een icloud pakket en zet je synchronisatie aan. Nooit meer dit gezeik van pincode vergeten. Als je foto's heel veel waard is dan kan je die euro per maand ook wel lijen.

Dan zou ik toch eens de voorwaarden van iCloud eens goed doorlezen, Kevin! je vind er toch heel wat passages dat Apple niet verantwoordelijk is voor jouw data.....

http://yor.minitroopers.com

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-10 10:30
Van https://www.macworld.co.u...-iphone-disabled-3643844/
To anyone struggling with this - i plugged my iphone5 into my imac > opened iTunes > click iPhone > install update

This actually unlocked my phone!

without having to restore anything and all it said was 'iPhone disabled' on my screen with no option to unlock.

So surprised and relieved.
Ondanks @Hackus aanhaalt dat er geen nieuwe updates meer zijn, toch de moeite waard op de hoop dat je zelf een paar updates niet hebt geinstalleerd voordat ze de updates stopten?

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yor schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Dan zou ik toch eens de voorwaarden van iCloud eens goed doorlezen, Kevin! je vind er toch heel wat passages dat Apple niet verantwoordelijk is voor jouw data.....
Zegt hij dat dan? Dat is toch helemaal niet aan de orde?

Het komt er op neer dat iCloud inderdaad ideaal is wat betreft backups en het veiligstellen van je foto’s :)

@EveR2468 Je kan dit soort programma’s nog proberen. Die pretenderen je iPhone te kunnen unblocken zonder dat je je data verliest: https://www.android-iphon...ne-without-data-loss.html

[ Voor 20% gewijzigd door Wootism op 31-07-2018 17:57 ]

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Wootism schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 17:46:
[...]

Zegt hij dat dan? Dat is toch helemaal niet aan de orde?

Het komt er op neer dat iCloud inderdaad ideaal is wat betreft backups en het veiligstellen van je foto’s :)

@EveR2468 Je kan dit soort programma’s nog proberen. Die pretenderen je iPhone te kunnen unblocken zonder dat je je data verliest: https://www.android-iphon...ne-without-data-loss.html
Nee, hij zegt het niet maar:

Als je meent dat iCloud een 100% veilige backup is voor al je foto's, zit je mis. Het zal niet snel gebeuren, maar als het gebeurt, ben je de sjaak bij Apple, wel zo belangrijk om te weten.

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Yor schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:05:
[...]

Nee, hij zegt het niet maar:

Als je meent dat iCloud een 100% veilige backup is voor al je foto's, zit je mis. Het zal niet snel gebeuren, maar als het gebeurt, ben je de sjaak bij Apple, wel zo belangrijk om te weten.
Ik snap echt niet wat de reden is dat je skeptisch bent t.o.v. iCloud...
De servers van Apple hebben meerdere backups en je hebt zelfs de mogelijkheid om weggegooide iCloud data weer te recoveren.

Het zal in ieder geval een kans op 1 op 100000000 zijn dat je telefoon kapot gaat en precies op dat moment alle data-centers van Apple ontploffen.

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Wootism schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:18:
[...]

Ik snap echt niet wat de reden is dat je skeptisch bent t.o.v. iCloud...
De servers van Apple hebben meerdere backups en je hebt zelfs de mogelijkheid om weggegooide iCloud data weer te recoveren.

Het zal in ieder geval een kans op 1 op 100000000 zijn dat je telefoon kapot gaat en precies op dat moment alle data-centers van Apple ontploffen.
Omdat ik er een hekel aan heb om mensen een vals gevoel van veiligheid te geven. Apple heeft heel goed aangegeven wat ze wel en niet doen in de voorwaarden welke we allemaal aanklikken en nooit lezen. Maar goed, om jouw gemoedsrust te doen wederkeren: Ik tik dit vanaf een Macbook 2017 touchbar en ja, ik heb ook iCloud 50GB. Nu happy?

Verwijderd

Ik heb ook een geblokkeerde iPhone, in dit geval een iPhone SE. En ook ik kon niet op het scherm reageren terwijl iTunes daar wel om vraagt. Met behulp van dit filmpje kon ik echter een iTunes schermpje tevoorschijn toveren op mijn geblokkeerde iPhone. Ook al is er in het filmpje geen sprake van een zelfde situatie (telefoon is daar namelijk gewoon werkend), de manier waarop hij de recovery mode op het mobiel start, werkte bij mij ook, ondanks de blokkering.
YouTube: APPLE iPhone SE Recovery Mode - Enter / Quit iPhone Recovery
Pagina: 1