Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe monitor voor mijn Xbox One X maar ik kom er echt niet uit voor welke ik moet gaan. Geen grap ik kijk al een paar maanden maar ik koop niets omdat ik teveel blijf twijfelen.

Daarom dacht ik: Waarom vraag ik niet om advies!! 8)7

Dit is wat ik zoek:
  • 4K monitor
  • HDR10
  • HDMI 2.0
  • AND Freesync
  • Reactie tijd 1-2ms
  • In hoogte verstelbaar
Hoop dat iemand in advies kan voorzien. Op voorhand al bedankt voor het meedenken. 8)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat heb je zelf al gevonden in de https://tweakers.net/pricewatch/ ? Is Audio ook belangrijk voor je? Ga je er meer op aansluiten, zoals een PC? Zijn alle eisen even hard?

Als ik in de pricewatch de criteria HDMI, 4K, en HDR invul, valt Freesync per definitie al af:

categorie: Monitoren

Je budget is zoals je ziet aan de pricewatch ook best een dingetje. Grootte uiteraard ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Wat is je budget? Hdr gaming schermen zitten nu boven de 2k volgens mij. En welk formaat wil je? Nogal belangrijke info.

Een tv is geen optie? Voor 1400 euro heb je een 4k oled met hdr

[ Voor 44% gewijzigd door 418O2 op 30-07-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 16:44

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En wat heb je in al die maanden al zelf gevonden?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:51:
Wat is je budget? Hdr gaming schermen zitten nu boven de 2k volgens mij. En welk formaat wil je? Nogal belangrijke info.

Een tv is geen optie? Voor 1400 euro heb je een 4k oled met hdr
Excuus budget is tussen de 500 en 800 euro. Formaat niet groter dan 30 inch. Tv is geen optie omdat dit niet in dit kleine formaat gemaakt worden plus ik vind een monitor fijner gamen dan een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 16:47
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:25:
[...]

Excuus budget is tussen de 500 en 800 euro. Formaat niet groter dan 30 inch. Tv is geen optie omdat dit niet in dit kleine formaat gemaakt worden plus ik vind een monitor fijner gamen dan een tv.
Ik denk dat je dan misschien wel beter voor een 1440p scherm kan gaan, 4k VS 1440p op 27-30 inch is nauwelijks te zien. Freesync over HDMI werkt vaak niet, daar moet je sowieso op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:25:
[...]

categorie: Monitoren

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

De nieuwe 4k's IPS HDR van bv asus zijn 4ms,
Ze zijn ook 2000+ Euro :(

Ik heb besloten dat ik nog 2 jaar kan wachten (door die prijzen).

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:26

BM

Moderator Spielerij
Dan kun je vast ook wel toelichten wat de redenen zijn dat je nog steeds twijfelt? Op dit moment mis ik wel de nodige input van jouw kant om dit topic nog open te laten.
Dus:
- Wat heb je gevonden (dat heb je zojuist gemeld)
- Waarom voldoen deze niet aan je wensen
- Wat wil je dan wél (staat in TS, maar ik geloof dat die combinatie van eisen niet haalbaar is).
- Van je lijstje, wat zijn eisen, en wat zijn wensen.

Op dit moment missen we nog wel wat nodige informatie namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BM schreef op maandag 30 juli 2018 @ 14:47:
[...]

Dan kun je vast ook wel toelichten wat de redenen zijn dat je nog steeds twijfelt? Op dit moment mis ik wel de nodige input van jouw kant om dit topic nog open te laten.
Dus:
- Wat heb je gevonden (dat heb je zojuist gemeld)
- Waarom voldoen deze niet aan je wensen
- Wat wil je dan wél (staat in TS, maar ik geloof dat die combinatie van eisen niet haalbaar is).
- Van je lijstje, wat zijn eisen, en wat zijn wensen.

Op dit moment missen we nog wel wat nodige informatie namelijk :)
Dat vind ik jammer om te horen :'( Ik post nooit normaal of forums.

Ik mis inhoudelijke kennis van de monitoren. De voorbeelden lijken te voldoen aan het gene wat ik wil maar de specificatie op beeldscherm niveau kan ik niet beoordelen. Door de kleine specifieke verschillen kan ik geen keuze maken en kom ik er niet uit. Ik ben dus opzoek naar een mening van iemand die aangeeft deze is prijs en kwaliteit het beste wat je kan kopen.

Of het haalbaar is wat ik wil, daar lijkt het wel op omdat de producten via de verschillende filter vind. Maar eigenlijk heb ik een second opion nodig.

Als mijn vraag niet voldoet aan de eisen van het forum, dan ga ik op zoek naar een manier. Geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrMonkE schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:29:
De nieuwe 4k's IPS HDR van bv asus zijn 4ms,
Ze zijn ook 2000+ Euro :(

Ik heb besloten dat ik nog 2 jaar kan wachten (door die prijzen).
Ja de monitoren worden steeds beter en mooier. Helaas heb ik ook geen suiker oompje :9

Mijn huidige monitor is 1080p en bijna 10 jaar oud dus het wordt toch tijd voor iets nieuws 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou ook even goed uitzoeken wat die freesync van de Xbox inhoudt. Want de meeste freesync monitoren ondersteunen niet de Xbox freesync.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pricewatch: Philips 436M6VBPAB Zwart 799 :)

en adaptive sync welke de xbox one x ondersteund. alleen is wel groter dan 30"

[ Voor 24% gewijzigd door Hubert op 30-07-2018 16:32 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1