Op woensdag 01 mei 2002 16:51 schreef JayTaph het volgende:
Nu catagoriseer ik mezelf (ijdel als ik ben) mezelf in de eerste 2
Ik weet weinig van je orginatorisch talent, maar qua prog-kennis/ervaring zit jij wel goed ja.
Maar van zulk soort mensen heb je niet 1 (of twee of drie... er zijn er hier nog wel een paar) nodig, maar een heleboel nodig...
Je hebt voor tweakos om precies te zijn:
* tekort aan leiding
* tekort aan manschappen
* tekort aan tijd
* tekort aan kennis
Dat lijkt mij een pakkende samenvatting

Op woensdag 01 mei 2002 16:55 schreef LineS het volgende:
Tweakers linux distributie dan??
Tsja, dan kun je twee kanten op slaan:
Just for fun:
Dan kun je net zo goed zelf aan de slag gaan met LFS (Linux from scratch). Is alleen voor je zelf, maar het is leuk en je leert veel.
Nuttig product maken:
Dat is lastig en daar heb je veel mensen voor nodig. Debian is verre van perfect (hoewel ik hem beter vind dan alle andere distro's

), maar Debian heeft wel zo'n 1000 developers, om een idee te geven.
Nou zou ik met een nieuw projectje iets minder ambitieus beginnen dan Debian (bijvoorbeeld een kleine serverdistro, gericht op routen en serveren, met performance en veiligheid in mind ofzo... itt het overal-goed-in-zijn standpunt van Debian), maar dan nog is het de vraag of je daar genoeg mensen voor hebt.
Op woensdag 01 mei 2002 17:21 schreef mgfun het volgende:
Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een (veel) kleiner project te doen. Zoals bv de GBA Webserver die laatst op de FP stond of gewoon een tooltje maken om bepaalde dingen over je mobo/hardware uit te lezen.
Er zijn bij die kleine projecten genoeg onderdelen die je kunt verdelen en de kans van slagen is veeeeeel groter.
Klopt, dat is inderdaad veel haalbaarder. Het leuke is dat er bij zoiets kleins dat er nog wat nuttigs/bruikbaars uit kan komen ook - als het fatsoenlijk gecoordineerd wordt.
Mijn kwartje...
Wat een inflatiecorrectie