Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Artikel hoger op FP als er een update van is geweest

Pagina: 1
Acties:

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
Naar aanleiding van deze onderstaande quote van @Zeehond in het topic: Tweakers, waar ben je mee bezig?
Wat betreft nieuws heeft het denk ik weinig meerwaarde wanneer je als medium 2 dagen later ermee komt. Dan is het meest al wel bekend of elders te vinden. Dit ook de feedback die je direct weer ziet als een artikel wat later verschijnt.
Wellicht handig om hier een middenweg in te vinden. Ik vind het opzich niet erg als Tnet snel een artikel plaatst/persbericht bijna 1 op 1 overneemt om te voorkomen dat men oud nieuws verspreid.
Is het niet een optie om het betreffende artikel eventueel later te voorzien van Updates en verdieping als er meer inzichten ontstaan.
Ik weet dat artikelen nu al weleens updates krijgen, maar die ziet men vaak niet omdat het artikel in geupdate vorm gewoon langzaam naar beneden zakt in de FP.

Daarom mijn voorstel/feature request. Kunnen artikelen waarop een update is geweest, niet weer opnieuw hoger op de FP worden gezet? Dan is er toch een mogelijkheid dat het aangevulde artikel weer bekijks trekt.

Computer says no

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Schrijf ik als user en niet als crewlid

Opzicht is het denk ik wel handig als beter te zien is wanneer een artikel een update geeft gekregen. Het gebeurd wel eens dat er een aanvulling plaats vind (zoals de reactie van een bedrijf bijvoorbeeld).

Nu is het wel belangrijk denk ik dat dit enkel gebeurd bij een inhoudelijke aanvulling en niet enkel een dt correctie :P. Daarnaast zou je moeten kijken hoe je dit aanpak aangezien wellicht niet iedereen hetzelfde artikel meerdere keren voorbij wilt zien komen (vanwege verschillende redenen zoals bijv.niet geïnteresseerd in het onderwerp). Wellicht de mogelijkheid geven een notificatie te krijgs wanneer een artikel geüpdatet wordt?

200 fish found!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
Mee eens, voor een typo correctie of iets dergelijks geld dit niet.
Alleen wanneer er echt iets nieuws te melden is zoals de reactie van een bedrijf inderdaad of een andere vorm van voortschijdend inzicht.

Als we dit met een notification zouden oplossen, dan zou het een generieke optie moeten zijn of iets automagisch (op basis van artikel gelezen of niet).
Het lijkt mij niet handig om zelf bij ieder artikel aan te moeten geven of je een update notification wilt krijgen. Ik kan namelijk niet voorspellen dat een redacteur wellicht een update gaat geven :P

Computer says no

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Wellicht zijn er ook betere oplossingen dan een notificatie (en bij een notificatie zou ook over de implementatie nagedacht moeten worden). Ik krijg altijd snel de neiging om een beetje te gaan brainstormen. Vanuit Tweakers moet er natuurlijk ook bijv. middelen beschikbaar zijn.

Iets anders, wat ik persoonlijk soms ook interessant zou vinden, is wellicht soort een live blog zoals je de nos wel eens ziet doen bij sommige zaken. Bijvoorbeeld bij de E3 zou je dan snel nieuwe aankondigen kunnen plaatsen en later een uitgebreid stuk.

Bovenstaande zeg ik overigens ook weer als user, ik ben niet betrokken bij het gepubliceerde nieuws/ redactie.

200 fish found!

Bensimpel

Positieve meneer

Misschien een vinkje [ ] Dit is een aanvulling, in het CMS bouwen?
Vervolgens pakt het systeem automatisch de nieuwe tijd mee en plaats deze weer hoger, lijkt mij imho het makkelijkste, moet de redacteur natuurlijk dit vinkje niet vergeten :P

😆 - Denk ook eens om ;)