Naar aanleiding van deze onderstaande quote van @Zeehond in het topic: Tweakers, waar ben je mee bezig?
Is het niet een optie om het betreffende artikel eventueel later te voorzien van Updates en verdieping als er meer inzichten ontstaan.
Ik weet dat artikelen nu al weleens updates krijgen, maar die ziet men vaak niet omdat het artikel in geupdate vorm gewoon langzaam naar beneden zakt in de FP.
Daarom mijn voorstel/feature request. Kunnen artikelen waarop een update is geweest, niet weer opnieuw hoger op de FP worden gezet? Dan is er toch een mogelijkheid dat het aangevulde artikel weer bekijks trekt.
Wellicht handig om hier een middenweg in te vinden. Ik vind het opzich niet erg als Tnet snel een artikel plaatst/persbericht bijna 1 op 1 overneemt om te voorkomen dat men oud nieuws verspreid.Wat betreft nieuws heeft het denk ik weinig meerwaarde wanneer je als medium 2 dagen later ermee komt. Dan is het meest al wel bekend of elders te vinden. Dit ook de feedback die je direct weer ziet als een artikel wat later verschijnt.
Is het niet een optie om het betreffende artikel eventueel later te voorzien van Updates en verdieping als er meer inzichten ontstaan.
Ik weet dat artikelen nu al weleens updates krijgen, maar die ziet men vaak niet omdat het artikel in geupdate vorm gewoon langzaam naar beneden zakt in de FP.
Daarom mijn voorstel/feature request. Kunnen artikelen waarop een update is geweest, niet weer opnieuw hoger op de FP worden gezet? Dan is er toch een mogelijkheid dat het aangevulde artikel weer bekijks trekt.
Computer says no