Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennes26
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 30-07-2018
Mijn vraag
...Ik heb een Wiko lenny 2 destijds bij kijkshop gekocht .Ik heb nog garantie dus probeer ik de importeur te bellen.Ik heb ook nog op hun site een reparatie formulier in gevuld .Geen reactie .Telefoon nummer doet het niet .Dus dag Smart phone .Heeft iemand er varing hiermee .Grt Henry

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:15

KDL

Kijkshop is failliet en wiko reageert niet?

Kun je ook even noemen wat de klachten zijn met de telefoon.

Welke site en telnr heb je gebruikt?

Wiko is Frans en zou gewoon mee moeten werken.

[ Voor 40% gewijzigd door KDL op 30-07-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Hennes26 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 08:40:
[..].Ik heb ook nog op hun site een reparatie formulier in gevuld .Geen reactie .
[..]
Beetje beknopte startpost. Je schrijft dat je een reparatie formulier hebt ingevuld en geen reactie hebt gehad. Hoeveel dagen zit er tussen het invullen van het formulier en het opmaken van dit topic?
Je kan je voorstellen dat dergelijke bedrijven een sloot een e-mail ontvangen en dus niet binnen 2 dagen kunnen reageren. (bij wijze van)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Hennes26 welkom op Tweakers.

Ik ben zo vrij geweest je titel aan te passen, aangezien dit de lading beter dekt.

Daarnaast voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus je openingspost willen aanvullen?

Als laatste staat je topic nu bij Overige Smartphones. Wanneer het een technisch probleem betreft en je daar onze hulp bij nodig hebt, past het topic beter in Android Smartphones. Echter lijk je meer hulp nodig te hebben met de garantie en dat past beter in het Shopping Forum, dus ik verplaats je topic dan ook naar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:28
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 31-07-2018 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:32
Kijkshop is failliet dus je hebt geen garantie meer, of beter gezegd, geen partij meer waar je je garantie kan claimen (tenzij Wiko of een andere partij de garantie heeft overgenomen van Kijkshop)

[ Voor 20% gewijzigd door henri86 op 31-07-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

henri86 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:42:
Kijkshop is failliet dus je hebt geen garantie meer, of beter gezegd, geen partij meer waar je je garantie kan claimen (tenzij Wiko of een andere partij de garantie heeft overgenomen van Kijkshop)
Op zo'n moment word je een schuldeiser en zal je bij de curator aan moeten kloppen.

Het nadeel is dat je als consument, zeker met zo'n relatief klein bedrag achteraan de rij staat.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:57
Je kan het bij "kijk bij mij" proberen(doorstart van Kijkshop). Of misschien wil je vaste winkel je matsen en zij hem naar Wiko opsturen/bemiddelen? Tegen de transport kosten vergoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 14:14
https://nl.wikomobile.com is gewoon online. Misschien moet je iets meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens https://nl.wikomobile.com/warranty-0-garantie-wiko wordt er 24 maanden fabrieksgarantie gegeven. Die moet worden verleend ook al is de verkoper failliet.

Ze hebben een vestiging in NL:
https://www.kvk.nl/orders...n/?kvknummer=659254400000
Je kunt ze een aangetekende brief sturen met een termijn van twee weken om contact op te nemen en een oplossing aan te bieden, maar dat heeft eigenlijk alleen zin als je bereid bent om daarna ook te dagvaarden.
Pagina: 1