Beste behulpzame lezers,
Ik ben momenteel op zoek naar nieuwe hardware zodat ik de games waar ik van hou kan streamen zonder dat mijn cpu naar de 100% gaat (dit gebeurt met mijn huidige hardware wel, ik zal alles onder het kopje huidige hardware zetten).
Nu ben ik een ongelofelijke dombo als het gaat om hardware e.d. een van mijn vrienden raadde de volgende hardware aan:
Processor: AMD Ryzen 5 2600X
Ram: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Mobo: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
Mijn vraag:
Zijn de bovenstaande componenten sterk genoeg om spellen als Far cry 5, Dead by daylight, WoW en verschillende MOBA's te draaien terwijl ik stream? (Met gebruik van streamlabs OBS en bewegende overlays/transitions).
Huidige hardware:
Mobo: Gygabyte 970A-UD3P
Processor: AMD FX-8350 Eight core processor, 4Ghz.
CPU Cooler: Raijintek AIDOS
GPU: MSI Geforce GTX 1060
Voeding: Seasonic S12II-Bronze 620W
Behuizing: Coolermaster N300 (Mid tower)
Mijn budget:
ga uit van 500 euro.
Ik hoop dat jullie hier voldoende informatie aan hebben om mij een goed advies te geven.
Zo niet vraag het gerust en ik zal dan zo snel mogelijk reageren.
Alvast bedankt!
(Mijn excuses voor de onprofessionele post, het is mijn eerste).
Edit:
Kingston HyperX Fury is vervangen door Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 ik heb alleen geen idee hoe ik een gelinkt product kan verwijderen..
Ik ben momenteel op zoek naar nieuwe hardware zodat ik de games waar ik van hou kan streamen zonder dat mijn cpu naar de 100% gaat (dit gebeurt met mijn huidige hardware wel, ik zal alles onder het kopje huidige hardware zetten).
Nu ben ik een ongelofelijke dombo als het gaat om hardware e.d. een van mijn vrienden raadde de volgende hardware aan:
Processor: AMD Ryzen 5 2600X
Ram: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Mobo: Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
Mijn vraag:
Zijn de bovenstaande componenten sterk genoeg om spellen als Far cry 5, Dead by daylight, WoW en verschillende MOBA's te draaien terwijl ik stream? (Met gebruik van streamlabs OBS en bewegende overlays/transitions).
Huidige hardware:
Mobo: Gygabyte 970A-UD3P
Processor: AMD FX-8350 Eight core processor, 4Ghz.
CPU Cooler: Raijintek AIDOS
GPU: MSI Geforce GTX 1060
Voeding: Seasonic S12II-Bronze 620W
Behuizing: Coolermaster N300 (Mid tower)
Mijn budget:
ga uit van 500 euro.
Ik hoop dat jullie hier voldoende informatie aan hebben om mij een goed advies te geven.
Zo niet vraag het gerust en ik zal dan zo snel mogelijk reageren.
Alvast bedankt!
(Mijn excuses voor de onprofessionele post, het is mijn eerste).
Edit:
Kingston HyperX Fury is vervangen door Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 ik heb alleen geen idee hoe ik een gelinkt product kan verwijderen..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2018 08:58 ]