Hallo allemaal,
Ik zou graag wat advies willen vragen over een aantal PC onderdelen voor het bouwen van een nieuwe PC. Mijn huidige PC is inmiddels ruim 5 jaar oud en bestaat uit een Intel Core i7 3770 @ 3.40 GHz, 16GB DDR3, MSI Z68MA-ED55 moederbord en Nvidia GeForce GTX660.
Ik gebruik de PC voor muziekproductie, gaming en hier en daar wat videobewerking. Mijn huidige PC lijkt daarvoor onderhand wat outdated. Ik heb wat research gedaan naar nieuwe onderdelen maar omdat niet alles mij iets zegt kan ik nog wel wat advies gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals al aangegeven: muziekproductie (moet dus veel en zware plugins aankunnen), gaming en videobewerking (adobe premiere)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot een max van ongeveer 1200/1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Samsung SSD 850 EVO 250GB + enkele HDD's zet ik over, mijn dvd speler en ik werk met externe audio interfaces.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze onderdelen heb ik momenteel op het oog:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Misschien, daar moet ik mij eerst nog in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Raden jullie mij deze onderdelen aan of hebben jullie nog alternatieve suggesties? Alvast bedankt voor de hulp!
Ik zou graag wat advies willen vragen over een aantal PC onderdelen voor het bouwen van een nieuwe PC. Mijn huidige PC is inmiddels ruim 5 jaar oud en bestaat uit een Intel Core i7 3770 @ 3.40 GHz, 16GB DDR3, MSI Z68MA-ED55 moederbord en Nvidia GeForce GTX660.
Ik gebruik de PC voor muziekproductie, gaming en hier en daar wat videobewerking. Mijn huidige PC lijkt daarvoor onderhand wat outdated. Ik heb wat research gedaan naar nieuwe onderdelen maar omdat niet alles mij iets zegt kan ik nog wel wat advies gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals al aangegeven: muziekproductie (moet dus veel en zware plugins aankunnen), gaming en videobewerking (adobe premiere)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tot een max van ongeveer 1200/1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn Samsung SSD 850 EVO 250GB + enkele HDD's zet ik over, mijn dvd speler en ik werk met externe audio interfaces.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze onderdelen heb ik momenteel op het oog:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
1 | Gigabyte Z370 Aorus Gaming 5 | € 209,90 | € 209,90 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 285,- | € 285,- |
1 | Cooler Master MasterBox MB500 | € 62,10 | € 62,10 |
1 | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 44,60 | € 44,60 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 152,90 | € 152,90 |
1 | Cooler Master V Series V550 | € 83,85 | € 83,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.188,25 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Misschien, daar moet ik mij eerst nog in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Raden jullie mij deze onderdelen aan of hebben jullie nog alternatieve suggesties? Alvast bedankt voor de hulp!