Beste Medetweakers,
Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem.
Ik wil graag Windows installeren middels een USB stick, maar daarvoor moet ik volgens mij Eerst in de bios de USB poort als primary zetten. Vervolgens mijn harde schijf formatteren en installeren. Corrigeer mij als ik het mis heb.
Ik kom maar niet in de bios.
Wat doe ik verkeerd?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord is van Asrock Z77 Extreme 4.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Is alle F knoppen of delete tijdens het opstarten.
Bios updaten via de support site van asrocks.
Via Windows 10 systeem herstel/ probleem oplossen. Niets werkt.
Als ik op delete of F2 druk waarvan ik vermoed dat deze voor dit moederbord ingedrukt dient te worden, dan blijft het beeld soms zwart en moet ik hem resetten. De computer heeft recentelijk een nieuwe voeding gekregen omdat de oude defect was. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
Mocht er nog wat onduidelijkheden zijn hoor ik dit graag. Groetjes Soof
Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem.
Ik wil graag Windows installeren middels een USB stick, maar daarvoor moet ik volgens mij Eerst in de bios de USB poort als primary zetten. Vervolgens mijn harde schijf formatteren en installeren. Corrigeer mij als ik het mis heb.
Ik kom maar niet in de bios.
Wat doe ik verkeerd?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Moederbord is van Asrock Z77 Extreme 4.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Is alle F knoppen of delete tijdens het opstarten.
Bios updaten via de support site van asrocks.
Via Windows 10 systeem herstel/ probleem oplossen. Niets werkt.
Als ik op delete of F2 druk waarvan ik vermoed dat deze voor dit moederbord ingedrukt dient te worden, dan blijft het beeld soms zwart en moet ik hem resetten. De computer heeft recentelijk een nieuwe voeding gekregen omdat de oude defect was. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
Mocht er nog wat onduidelijkheden zijn hoor ik dit graag. Groetjes Soof