Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooit occasion. Hoewel ik ruime tijd mijn rijbewijs heb zal het mijn eerste auto zijn. Ik zou goed wat advies kunnen gebruiken bij de keuze van deze eerste auto, vooral omdat ik zelf niet erg veel verstand van autos heb. Mijn budget is 10.000 euro, indien ik echt iets leuks tegen kom zou hier nog wel een beetje bovenop kunnen.
Waar ik naar op zoek ben:
Het zou kunnen dat bepaalde bovenstaande wensen nergens op slaan, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk!
Interessante opties die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn: Seat Leon, Volkswagen Golf, Mazda 3.
Wie kan mij helpen met tips voor een leuke auto?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooit occasion. Hoewel ik ruime tijd mijn rijbewijs heb zal het mijn eerste auto zijn. Ik zou goed wat advies kunnen gebruiken bij de keuze van deze eerste auto, vooral omdat ik zelf niet erg veel verstand van autos heb. Mijn budget is 10.000 euro, indien ik echt iets leuks tegen kom zou hier nog wel een beetje bovenop kunnen.
Waar ik naar op zoek ben:
- Benzine (ik zal niet dagelijks rijden en denk dat dit goedkoper uit komt)
- Wel wat power (minstens 100 PK)
- Betrouwbaar (heb niet veel goeds gehoord over veel Franse merken op dit gebied, daarom heb ik deze tot nu toe een beetje ontweken)
- 4/5 deurs (en een beetje ruim)
- Handgeschakeld
- Niet te veel KM op de teller (max 70K? wil wel dat hij nog even mee gaat voordat er vanalles moet worden vervangen)
- sportief uiterlijk
Het zou kunnen dat bepaalde bovenstaande wensen nergens op slaan, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk!
Interessante opties die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn: Seat Leon, Volkswagen Golf, Mazda 3.
Wie kan mij helpen met tips voor een leuke auto?