Toon posts:

Nieuwe actioncam met deze eisen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 07-12 16:33
Mijn Drift HD die ik als helmcamera gebruik wordt met de dag brakker. Zodoende ben ik op zoek naar een vervanger.

De eisen die ik heb voor een nieuwe action cam zijn:
- Externe microfoonaansluiting
- Opladen via USB/tijdens het filmen
- Het liefst < €250,-

In feite gebruik ik mijn huidige Drift HD als dashcam. Zodra ik op de motor stap zet ik hem aan, zodra ik stop met rijden gaat hij pas uit. Omdat ik wil dat hij alles opneemt en een accu vaak niet lang genoeg mee gaat en ik niet telkens wil moeten controleren of hij nog opneemt, heb ik een USB aansluiting op mijn motor gemaakt waarmee ik de camera oplaadt tijdens het rijden en filmen. De externe microfoon gebruik ik graag zodat ik beter motorgeluid kan opnemen dan alleen maar wind.

Nu is het zo dat ik moeite heb om een camera te vinden die aan de genoemde eisen voldoet. In principe wilde ik in eerste instantie een nieuwere Drift halen omdat ik de prijs/kwaliteit/features geweldig vond, maar ik zie dat die hier zo goed als niet meer te krijgen zijn.

Degenen die ik zelf gevonden heb via Bol.com:
- https://www.bol.com/nl/p/...zz92dOBQ_0.2.ProductTitle

- https://www.bol.com/nl/p/...zz92dOBQ_0.3.ProductTitle

Echter, aangezien ik dit merk niet ken en ze vrij goedkoop zijn vraag ik me af of ik hier wel plezier van ga hebben.

Wie kan mij iets adviseren?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee