Toon posts:

Gemiddelde snelheden ADSL/Kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
G'day folks

Ben voor het eerst op www.mordax.nl geweest betreffende gemiddelde snelheden ADSL/Kabel internet en verschillen in Providers. Ik moet zeggen keigoeie site!! :9~

Maar nu komt het, 541 kB/s gemiddelde snelheid van Cistron!!!! :-O Nou weet ik dat Cistron wordt dwars gezeten door KPN en nu weet ik ook waarom. Jeetje man kan de overheid niet samenwerken met Cistron :P en zorgen dat wij allemaal goedkoop en heel erg snel internet kunnen krijgen.

Het is toch niet normaal dat Cistron zover achterblijft, de feiten zijn er...supersnel en zij geven goed informatie en zij schetsen niets mooier dan het is.

Ik durf te wedden dat een hele hoop luitjes zullen overstappen zodra Cistron beschikbaar is.....toch? :+

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
* Gardocki heeft zich al aangemeld voor Cistron :)

They made me do it.

Verwijderd

dat was ik toch zeker van plan.. maar cistron is nog zo in de beginfase het moet zijn netwerk eerst nog helemaal uitbreiden dus tot die tijd houden we kabel 8-) of binnenkort bredband proefproject lijkt me ook niet verkeerd :)

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Op woensdag 18 juli 2001 11:54 schreef JavaantjeX het volgende:
G'day folks

Ben voor het eerst op www.mordax.nl geweest betreffende gemiddelde snelheden ADSL/Kabel internet en verschillen in Providers. Ik moet zeggen keigoeie site!! :9~

Maar nu komt het, 541 kB/s gemiddelde snelheid van Cistron!!!! :-O Nou weet ik dat Cistron wordt dwars gezeten door KPN en nu weet ik ook waarom. Jeetje man kan de overheid niet samenwerken met Cistron :P en zorgen dat wij allemaal goedkoop en heel erg snel internet kunnen krijgen.

Het is toch niet normaal dat Cistron zover achterblijft, de feiten zijn er...supersnel en zij geven goed informatie en zij schetsen niets mooier dan het is.

Ik durf te wedden dat een hele hoop luitjes zullen overstappen zodra Cistron beschikbaar is.....toch? :+
Nah niet zo een slecht idee alleen een beetje moeilijk om uit te voeren.
Maar anders hou je een handtekeningenactie (of e-mail actie, what ever) en lever je die bij die kok... :)
Misschien word het wat?
PS: ik sta ook ingeschreven bij cistron :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 11:57 schreef mafiasven het volgende:
dat was ik toch zeker van plan.. maar cistron is nog zo in de beginfase het moet zijn netwerk eerst nog helemaal uitbreiden dus tot die tijd houden we kabel 8-) of binnenkort bredband proefproject lijkt me ook niet verkeerd :)
Hey gozer....

Cool he...hahaha....nog steeds in beginfase!!

Need I say more...... B-)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 12:03 schreef JavaantjeX het volgende:

[..]

Hey gozer....

Cool he...hahaha....nog steeds in beginfase!!

Need I say more...... B-)
beginfase volgens mij zit ik daar zelfs nog km's vanaf maar zoals ik al zei ik woon in de kenniswijk >:) bredband dus >:) >:) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 11:59 schreef MasterM het volgende:

[..]

Nah niet zo een slecht idee alleen een beetje moeilijk om uit te voeren.
Maar anders hou je een handtekeningenactie (of e-mail actie, what ever) en lever je die bij die kok... :)
Misschien word het wat?
PS: ik sta ook ingeschreven bij cistron :)
Hmmmzzz...ik zeg maar wat he, waarom zouden wij dat niet moeten doen?

- Wij zorgen ervoor dat er landelijk veel reacties binnenkomen omtrent dit alles.
- Cistron wordt naar voren gebracht met als resultaat dat KPN wel moet meegaan en niet alles gaat afknijpen.
- Betere verhoudingen tussen de providers, prijsmatig beter en qua snelheid en techniek ook beter voor consument.
- Landelijk zal internet voor iedereen toegankelijker worden met als gevolg dat hierdoor de economie ook op vooruit gaat!!

Ikke blij ;-) jij blij, jullie blij, bedrijfsleven blij, Nederlandse regering blij omdat wij allemaal blij zijn, Nederland binnen Europa blij omdat wij steeds verder gaan in E-commerce en dergelijke.....damn alleen maar vrolijke berichten en blije mensen. *D

Ok ok ik ga verder slapen ik weet het :Z

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Cistron wil zelf btw niet in 1 keer Nederland dekken :)
Maar Cistron is wel GOED :)

* IceStorm is tevreden met de nummer 2 van mordax, @home.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 12:22 schreef IceStorm het volgende:
Cistron wil zelf btw niet in 1 keer Nederland dekken :)
Maar Cistron is wel GOED :)

* IceStorm is tevreden met de nummer 2 van mordax, @home.
Nee ik weet het, @home is op de meeste plaatsen vreselijk snel!! Ik weet het, zwager heeft @home en ik geloof soms mijn ogen niet als ik zijn snelheden vergelijk met die van mij... Chello gemiddeld 148 kB/s en bij hem kijk ik niet meer als hij naar de 259 kB/s + stijgt. ;-)

Verwijderd

adsl is sneller dan kabel.
cistron is gewoon adsl op 'volle toeren'.
mxstream kan ook sneller, alleen ze knijpen de boel af.
volgens mij kan kabel ook sneller,want waarom is chello een stuk minder snel dan @home :?
allemaal supergezeik, ik wacht wel op alternatieven zoals glasvezelkabel of stroomnet :9~

Verwijderd

...getest op www.mordax.nl :

downstream : 812 kB/s

upstream : 916 kB/s

valt niet tegen.... :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 13:06 schreef a_LAN het volgende:

What the F.....!!!

Jeez waar haal je dat vandaan joh? :?

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 13:06 schreef a_LAN het volgende:

wat is dat dan?
satteliet?
stuur eens een screenshot.

Verwijderd

...hint : kijk maar eens op die site en dan bij [ Ranking ] > [ Universiteiten (LAN) ].... :)

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 13:13 schreef a_LAN het volgende:
...hint : kijk maar eens op die site en dan bij [ Ranking ] > [ Universiteiten (LAN) ].... :)
ja dat zal best.
maar laat eens een screenshot van JOUW waarden zien.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 13:15 schreef pentium het volgende:

[..]

ja dat zal best.
maar laat eens een screenshot van JOUW waarden zien.
Tja ik hoop niet dat die gozer ons lekker probeert te maken, maar ik denk dat jij het wel met mij eens bent als ik zeg:

Nah laat die 800 en nog wat kB/s maar zitten, ik ben allang blij met die 514 kB/s gemiddeld aan snelheid van Cistron....WAT JIJ Pentium >:)

Verwijderd

...normaal gesproken zou ik zeggen : als je het niet gelooft dan heb je pech gehad. voor deze keer dan, nog een keer getest en dit zijn de resultaten (btw tijdens het testen was ik 1- live radio aan het luisteren via internet 2- drie films aan het downloaden) :

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/960.jpg

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/961.jpg

• HaaZ
  • Laatst online: 00:41

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

vreemd:
Geen providers bij u in de stad gevonden.
en TOCH heb ik Chello :)
helemaal goed werkt het dus niet allemaal...

download=144k/sec
upload=14k/sec

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 18 juli 2001 13:28 schreef a_LAN het volgende:
...normaal gesproken zou ik zeggen : als je het niet gelooft dan heb je pech gehad. voor deze keer dan, nog een keer getest en dit zijn de resultaten (btw tijdens het testen was ik 1- live radio aan het luisteren via internet 2- drie films aan het downloaden) :

[afbeelding]

[afbeelding]
Aan de snelheid te zien zit je in Eindhoven op de TU :)

<font size=1>Nou ja.. ipjes zien kan ook helpen :P</font>

• Gardocki
  • Niet online
Me vader haalt ook zulke snelheden op de TU in Delft :)

They made me do it.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 13:56 schreef IceStorm iets fenomenaals:
Aan de snelheid te zien zit je in Eindhoven op de TU :)
...L O L, IceStorm is errug helder ziende

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 14:04 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...L O L, IceStorm is errug helder ziende
Huuuuuuuuuuum...I see I see what you can't see. *D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 11:54 schreef JavaantjeX het volgende:
G'day folks

Ik heb alweer eens gekeken op www.mordax.nl (en nee ik maak geen reclame ;-) ) En wat zie ik als ik postcode 3086 invoer voor de gemiddelde snelheid.

Cistron super super snel, kunnen wij niet schreeuwen om Cistron, zeg nou eerlijk....Het is toch belachelijk dat zij niet de kans krijgen om uit te breiden?
Pagina: 1