Black Hat 2018 Londen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

Let op: Draft

Als er genoeg animo is wil ik het topic wel aanvullen.

Wat is Black Hat?

Black Hat is één van de meest bekendste security event ter wereld.

Het event vind zich plaats in ExCel Londen.

Wanneer vind het plaats?

Het event vind plaats van 3 december tot en met 6 december. De briefings zijn op 5 en 6 december. De cursussen vindt plaats tussen 3 en 6 december.

Kosten

Helaas is Black Hat geen goedkoop event. Naast de entreeprijzen die best hoog zijn moet je vaak ook een hotel en vlucht kopen die, als je er niet snel bij bent, best prijzig kan zijn. Gezien de prijzen voor het event in ponden zijn en de opgegeven prijzen in euro's zijn kan het iets verschillen.
Early Rate
Early Rate betekent dat je je registreert voor 5 oktober. De kosten zijn dan: 1615 euro.
Regular Rate
Als je je niet registreert voor 5 oktober dan er flink meer worden betaald. Namelijk 1885 euro. Dit geldt tot 2 december. Mocht je na 2 december registreren dan moet een ticket voor "Late Rate" betaald worden.
Late Rate
Na 2 december en voor het event op 5 december moet je een "Late Rate" registratie uitvoeren. Dan moet er maar liefst 2154 euro worden betaald. Mocht je erbij willen zijn betaald het zich dus uit om snel te registreren.

Schedule

Helaas is de schedule nog niet bekend.

Website

Voor meer informatie zie de website van Black Hat.

8) Zijn er meer Tweakers, naast mijzelf, die naar Londen afreizen voor Black Hat dit jaar? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 17:38
Dit kan een interessant topic worden maar zou je de TS iets uitgebreider maken zodat het discussie uitnodigt?

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 18:11
Ik heb mezelf altijd voorgenomen om ooit nog eens BlackHat of Defcon te bezoeken, maar kan iemand me vertellen waarom die prijzen zo verschrikkelijk hoog zijn? Is zo'n congres het echt waard?

Los daarvan: wat zijn nou security-congressen waarvan jullie zeggen 'die zijn echt super interessant en leuk, maar zijn een stuk dichterbij'? Vind het aanbod in Nederland altijd vrij mager (of ik kijk niet goed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die prijzen _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:55

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Denk dat ik toch nog een keer met mijn manager ga overleggen.. Die prijzen zijn zo fors dat ik het zelf in elk geval niet geheel ga betalen :9

[ Voor 38% gewijzigd door TweakOverflow op 01-08-2018 14:17 ]

Weddings are basically funerals with cake.