Ik zie door de bomen het bos niet meer....Ik heb nu een Spire MA-324, maar die wordt me te warm, ben nu op zoek naar een vervanger. Zelf dacht ik aan de Thermalright SK-6 of de Alpha PEP66. Of zijn er volgens jullie betere alternatieven??
Verwijderd
Gewoon de standaard koeler van intel, ding werkt perfect, heb mijn 1ghz op 1250 lopen en wordt stressed 42graden
Vanaf de 933 levert intel een extra grote koeler, heb mijn proc boxed gekocht.
ik heb een p3 500 boxed en als ik die overclock naar 608 (hij wil trouwens nie verder als 620
) met standaart koeler word ie 45 stressed nu heb ik er 2 kleine koelers opgeplakt.
ik weet nie of jij ook een box heb. maar dan moet je die standaart koeler er af halen en dan die vier plastic staafjes er afknippen en dan vijlen, plak er 2 kleintjes op en klaar. werkt bij mij heel goed. ze zijn wel groter als de standaart fan. nu word ie stressed 36/37 graden
ik weet nie of jij ook een box heb. maar dan moet je die standaart koeler er af halen en dan die vier plastic staafjes er afknippen en dan vijlen, plak er 2 kleintjes op en klaar. werkt bij mij heel goed. ze zijn wel groter als de standaart fan. nu word ie stressed 36/37 graden