Foutief 3 x eenmalige betalingsopdracht €15 gegeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( Mijn vraag
Kunnen 2 van de 3 betalingen geretourneerd worden?...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ja, als je de eigenaar van de tegenrekening vriendelijk vraagt om het teveel betaalde terug te boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@CyBeRSPiN Ik denk, gezien het in LA staat, dat het gaat om betalingen naar Tweakers toe :)

Anders zou wat meer informatie wel handig zijn, @Verwijderd. En dan hoort het ook niet in Lieve Adjes. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 29-07-2018 13:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22

CyBeRSPiN

sinds 2001

@Room42 Dat denk ik ook, maar mijn antwoord is generiek ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
@Verwijderd, als het abonnementsgeld voor je supporterabonnement 3 keer is afgeschreven, stuur dan even een mail naar abonnee@tweakers.net. Als dat niet het probleem is, leg het dan eens duidelijker uit. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dirk schreef op zondag 29 juli 2018 @ 13:45:
@Verwijderd, als het abonnementsgeld voor je supporterabonnement 3 keer is afgeschreven, stuur dan even een mail naar abonnee@tweakers.net. Als dat niet het probleem is, leg het dan eens duidelijker uit. :)
Inderdaad, stuur een mail naar dat adres als je meer hebt betaald voor je abonnement dan wat zou moeten. Aan de hand van de gegevens aan onze kant op dit moment kan ik wel zien dat je 3x hebt geprobeerd een abonnement af te sluiten, waarvan slechts 1 betaald is. Van de andere twee is van de ene het geld nog niet binnen (of het daadwerkelijk nog gaat komen, kunnen we niet zien) en is de andere geannuleerd (toen je de ideal-betaling voor de machtiging moest doen gok ik).
Maar dat geld dat nog niet binnen is kan natuurlijk ook morgen pas zichtbaar worden als jouw bank dan weer werkt? Of misschien komt dat helemaal niet?

Kortom, als je daadwerkelijk meer hebt betaald dan de bedoeling, dan is het handig dat even goed uit te leggen. En het is dus sowieso handig af te wachten (tot morgenmiddag?) totdat het dan daadwerkelijk bij ons is, anders is er niks terug te storten.

[ Voor 12% gewijzigd door ACM op 29-07-2018 20:09 ]

Pagina: 1