Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 07:58
Zijn hier nog meer spelers voor arena of valor? Ik speel af en toe in de avond. Op mijn Android telefoon. Mijn favoriete hero is Grakk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:35

Shiro

Serenity

Ik speel het ook op de Android en meestal ook in de avond, zelf zit ik inmiddels in Platinum V. Speel vaak Arthur en laatste tijd ook veel Veera.

Erg leuk spel en in zekere mate herkenbaar als je DOTA/LoL gespeelt hebt. Wat ik zelf vooral fijn vind is dat een game minder lang duurt dan een bij DOTA of LoL, dus qua tijds investering stuk praktischer. Enigszins wel verbaast dat hier geen draadje van loopt :)

Leuk om te weten misschien, LoL is van Tencent, dat tevens Arena of Valor uitgebracht heeft. En Arena of Valor is de westerse variant van Kings of Glory, een MOBA dat massaal(door 80miljoen active players) gespeelt wordt in China.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 07:58
Ah.. een reactie :) ik had het al opgegeven. Het is een enorm leuke game. Had hier toch wel meer spelers verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:36
Sinds afgelopen weekend een nieuwe telefoon (iPhone XS). Hierbij voor het uitzoeken van een nieuwe spel Arena of Valor tegen gekomen. Voor een mobiele game echt mooi en het speelt heerlijk. Ik zit nog niet in de rankings en heb pas een potje of 3 gespeeld. Maar heb z'n vermoeden dat hier nog wel wat uurtjes in gaan zitten.