verkochte iphone gaat niet uit icloud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:59
Hoi,

Ik wil een iphone verwijderen uit icloud maar als ik op ''remove'' klik blift het ding toch in icloud staan. In mijn nieuwe telefoon heb ik het wel kunnen verwijderen. Ik gebruik icloud vanuit google chrome, daar icloud voor windows niet wil installeren vanwege media pack(welke ook niet wil installeren, maar das een ander topic). Weet iemand hoe ik deze iphone uit mijn icloud kan krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Ik heb ze gebeld en zijn de hele shabang doorgelopen cq gecheckt maar ze weten het ook niet waarom dat apparaat er in icloud nog staat maar elders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

SuBBaSS

-has Ryzen

Rene44 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb ze gebeld en zijn de hele shabang doorgelopen cq gecheckt maar ze weten het ook niet waarom dat apparaat er in icloud nog staat maar elders niet.
Hebben ze je ook aangeraden om (op een pc oid.) even op appleid.apple.com in te loggen?
Daar zie je ook welke apparaten met dat apple id zijn ingelogd.
Als daar de bewuste nog tussen staat, klik je erop en kun je hem ook verwijderen.

Via icloud.com moet je echt nog de extra stap 'verwijder uit account' opvolgen. Die stap ga je niet krijgen als het toestel nog aan staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
SuBBaSS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:04:
[...]

Hebben ze je ook aangeraden om even op appleid.apple.com in te loggen?
Daar zie je ook welke apparaten met dat apple id zijn ingelogd.
Als daar de bewuste nog tussen staat, klik je erop en kun je hem ook verwijderen.

Via icloud.com moet je echt nog de extra stap 'verwijder uit account' opvolgen. Die stap ga je niet krijgen als het toestel nog aan staat....
Daar staat de iphone niet meer bij. Ook niet in mijn nieuwe iphone. Ook niet in ''find my iphone''. Het is overal verdwenen behalve in ''my devices'' in icloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

SuBBaSS

-has Ryzen

Rene44 schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:07:
[...]

Daar staat de iphone niet meer bij. Ook niet in mijn nieuwe iphone. Ook niet in ''find my iphone''. Het is overal verdwenen behalve in ''my devices'' in icloud.
En op de iphone zelf ook uitgelogd bij de icloud instellingen?

Dat onder 'my devices' op icloud.com kun je alleen zien door naar 'settings' te gaan, toch?
Daar krijg je, als je het apparaat aanklikt dus niet zo'n 'lijstje' (afh. van of je meerdere devices hebt) met een blauw kruisje erachter?
Ook al in een andere browser geprobeerd?

En wel zeker weten dat je via Find my Iphone voor 'verwijder uit account' hebt gekozen en niet alleen voor 'wissen'.
Excuses voor dubbele vragen maar in mijn ervaring gaat het daar nogal eens mis. En die ervaring is op de helpdesk zelf... Zo'n gevalletje van 'je zou ze de kost moeten geven'. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
SuBBaSS schreef op zondag 29 juli 2018 @ 12:18:
[...]

En op de iphone zelf ook uitgelogd bij de icloud instellingen?

Dat onder 'my devices' op icloud.com kun je alleen zien door naar 'settings' te gaan, toch?
Daar krijg je, als je het apparaat aanklikt dus niet zo'n 'lijstje' (afh. van of je meerdere devices hebt) met een blauw kruisje erachter?
Ook al in een andere browser geprobeerd?

En wel zeker weten dat je via Find my Iphone voor 'verwijder uit account' hebt gekozen en niet alleen voor 'wissen'.
Excuses voor dubbele vragen maar in mijn ervaring gaat het daar nogal eens mis. En die ervaring is op de helpdesk zelf... Zo'n gevalletje van 'je zou ze de kost moeten geven'. >:)
Ik had al deze stappen zelf al gedaan. Daarna nog eens doorgelopen met helpdesk van Apple zelf. Zij weten ook niet waarom de iphone nog steeds in my devices staat en niet op de verwijderknop reageert.

• kim1969
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik loop tegen precies hetzelfde aan met een MacBook dat ik verkocht heb. Blijft hardnekkig in zowel mijn iPhone als mijn iPad staan onder de apparaten.
Zelfs met Apple support MacBook opnieuw aan iCloud gehangen en weer uitgelogd.
Bracht ook geen oplossing. Apple support wist het verder ook niet.

@Rene44 Is het uiteindelijk opgelost bij jou?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kim1969 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 09:53:
Ik loop tegen precies hetzelfde aan met een MacBook dat ik verkocht heb. Blijft hardnekkig in zowel mijn iPhone als mijn iPad staan onder de apparaten.
Zelfs met Apple support MacBook opnieuw aan iCloud gehangen en weer uitgelogd.
Bracht ook geen oplossing. Apple support wist het verder ook niet.

@Rene44 Is het uiteindelijk opgelost bij jou?
Als is dit het iPhone-iPad deel.

Dit is het advies van Apple https://support.apple.com/nl-nl/HT201065

Misschien heb jij er niets(meer) aan @kim1969 voor de lezer in elk geval geplaatst voor je je MacBook gaat verkopen/ weggeven ..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• kim1969
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
Dank, maar dat is niet echt waar het om gaat hier. Het gaat om het overblijven van je apparaat in de deviceslist op je nog bestaande apparaten, nadat alles dus al officieel uit de icloud is gehaald en schoon is geïnstalleerd voor de verkoop.

BTW: op mijn apparaten is zojuist na 4 dagen geregeld klikken op apparaat verwijderen, het MacBook verdwenen uit de lijst!
Remedie is dus: de aanhouder wint _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door kim1969 op 23-08-2018 14:16 ]

Pagina: 1