Windows moviemaker 2012:-)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmook
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Hallo allemaal,

Tijdje geleden had ik het programma windows movie maker op me windows 10 draaien, na resetten helaas verwijderd. Nu wil mijn vrouw het prgramma weer. Ik kan hem niet vinden online. Iemand een link toevallig? Of andere opties?

Super bedankt alvast!

Mvg
Robin Mook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Windows Movie Maker kan niet langer worden gedownload
Windows 10

Windows Movie Maker, dat deel uitmaakt van Windows Essentials 2012 is niet meer beschikbaar als download. Websites die gratis downloads van Movie Maker aanbieden, leveren niet het echte programma. Bovendien kunnen deze downloads malware, virussen of verborgen kosten bevatten.
Probeer in plaats daarvan films te maken met de app Foto's die wordt meegeleverd met Windows 10. De nieuwste versie van de app Foto's bevat de mogelijkheid om video's te maken en te bewerken met muziek, tekst, beweging, filters en 3D-effecten. In Microsoft Store vind je meer apps voor het maken en bewerken van video.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmook
Dat had ik al helezen, maar programma moet toch gewoon bestaan? En hij werkte voorheen op windows 10. Dus zou toch geen probleem moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nortepe85
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:21
Ik heb het installatieprogramma wel op mijn disk staan. Stuur mij maar een PB als ik het je moet sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Rmook schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:38:
Dat had ik al helezen, maar programma moet toch gewoon bestaan? En hij werkte voorheen op windows 10. Dus zou toch geen probleem moeten zijn?
Dat is het nadeel van je vastklampen aan MS software. Dat verandert gewoon. Groei mee. En wen er maar aan, want Windows 10 wordt alleen maar meer een 'services' OS. En ondanks dat de '10' niet verandert zal het wel continu veranderen. De eerste versie van Windows 10 is al sterk anders dan de huidige versie.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 28-07-2018 23:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmook
Eens, maar zeg dat maar tegen mijn vrouw. Ik heb verschillende opties laten zien, maar dit is toch wel een easy programma;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Rmook schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 23:38:
Via de Wayback Machine kan je de laatste versie nog downloaden:
http://web.archive.org/we...E1C751/nl/wlsetup-all.exe

Bron: Dav1d in "Windows live mail (essentials) 2012"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic staat hier verkeerd en ik mis een behoorlijk aandeel eigen inzet -> Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.