Alternatief defecte receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik bezit de Harman Kardon HS 210, maar nu heeft de receiver het begeven de front speakers plus sub werken nog wel, en vind ik het zonde om meteen alles te vervangen.

pricewatch: Harman Kardon HS 210

nu zoek ik een goed alternatief heeft iemand een aanrader voor mij met vergelijkbare specs ??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Iedere home cinema receiver van vandaag de dag zal voldoen. Sterker nog, zal vermoedelijk beter zijn en meer iopties hebben dan je HK.
HK was ooit een topmerk, tegenwoordig is het meer het 13 in een dozijn blikken setje met overdosis marketing en ganz geile termen.
Als je speakers nog gewoon goed zijn: je sub is actief dus die kun je gewoon hergebruiken.
koop een willekeurige receiver met Audissey, regel de boel in en gaan.

Kijk vooral naar wat je budget is en welke opties je er graag op wilt / moet hebben ivm aansluiting op bestaande apparatuur. Wellicht is 4K passthru voor je een must ivm toekomstig geplande upgrade - misschien ook niet. Kan ik niet in mijn glazen bol zien ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:53

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen. Op GoT verwachten we iets van eigen inzet en dat mis ik geheel in dit topic. Open in Consumentenelektronica Aankoopadvies een nieuw topic en maak gebruik van de template om wel aan de eisen te voldoen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.