Update 2: Probleem is opgelost!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE:
De gelockte bestanden zijn op dit moment verholpen. Dropbox opnieuw installeren lukt echter nog steeds niet. Zelf heb ik het vermoeden dat er van een voorgaande installatie (die eind 2016 gedeinstalleerd is) nog resten zijn overgebleven, waardoor een nieuwe installatie blijft hangen. Deze resten bevinden zich naar mijn verwachting vooral in het register...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In een ver verleden heb ik eens Dropbox op mijn pc gehad. Blijkbaar is bij het deïnstalleren niet alles verwijderd. In de map C:\Users\<usernama>\Dropbox\ zijn enkele bestanden achter gebleven. Deze bestanden zijn op een of andere manier gelockt. Ik krijg ze maar niet verwijderd.
Nu wil ik Dropbox toch weer opnieuw gaan gebruiken, maar ik kan het simpelweg niet installeren. De installatie geeft error 2. Meer niet. Ik heb zelf het vermoeden dat dit komt door bovenstaande gelockte bestanden in C:\Users\<username>\Dropbox\
Ik heb zelf al e.e.a. geprobeerd. Ik heb onder andere contact gehad met Dropbox. Daar ben ik tot nu toe echter niet veel wijzer van geworden. Die geven vooral alternatieve manieren om Dropbox te installeren, bijvoorbeeld door de Dropbox Offline installer te gebruiken. Als ik aangeef dat ik de bestanden in C:\Users\<usernama>\Dropbox\ wil verwijderen en dat ik er vanuit ga dat dit mijn probleem oplos, halen ze ook maar een beetje hun schouders op. Met die vraag lijken ze niet echt iets te kunnen.
Ik hoop daarom dat ik op dit forum geholpen kan worden. Hoe krijg ik gelockte files verwijderd? Voor de duidelijkheid: De computer kent maar 1 user, en dus heb ik administratorrechten. Toch krijg ik deze bestanden maar niet verwijderd.
HELP!
[ Voor 20% gewijzigd door Lustucru op 29-07-2018 17:29 ]