Klopt je kan een boortje er direct in doen, je hoeft niet een kop te verwisselen, trek hem naar achteren boortje erin terug en boren maar
Als de ene kop SDS verwacht maar de boor dat niet is, dan wel, of niet?Bellarus schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:47:
Klopt je kan een boortje er direct in doen, je hoeft niet een kop te verwisselen, trek hem naar achteren boortje erin terug en boren maar
Nee, zwarte ring is zoals @TereZz al aangeeft om de kop te wisselen. Groen on een SDS boor te wisselen. Als de boor dus niet SDS is moet je de kop wisselen.Bellarus schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:47:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat werkt dus niet.... Ik heb alles alle kanten opgetrokken maar kop blijft muurvast. Lijkt me dat die complete kop verwisseld moet worden?TereZz schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:44:
Zwarte stuk met het pijltje naar achteren trekken en dan boorkop eruit trekken.
En het is inderdaad geen SDS boor dus ik heb echt die andere kop nodig.
Volgens mij moet die zwarte ring naar buiten eventueel met draaien en klikt hij eraf
Tja.... moeten we het gaan raden?, misschien het type even vermelden?Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:56:
[...]
Die had ik ook gevonden maar dit is een andere boor.
39
Ja, gelukt! Je moet de ring eigenlijk naar vóren trekken! Thanks! Zo simpel kan het zijn...TereZz schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:44:
Zwarte stuk met het pijltje naar achteren trekken en dan boorkop eruit trekken.
Ja, sorry, is Bosch PHB 200 FRE. Maar het is dus gelukt!Fietsbel schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:58:
[...]
Tja.... moeten we het gaan raden?, misschien het type even vermelden?
Ah kijk. OpgelostAnoniem: 135195 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:55:
[...]
Dat werkt dus niet.... Ik heb alles alle kanten opgetrokken maar kop blijft muurvast. Lijkt me dat die complete kop verwisseld moet worden?
En het is inderdaad geen SDS boor dus ik heb echt die andere kop nodig.
[ Voor 23% gewijzigd door TereZz op 28-07-2018 17:00 ]
Dat staat toch ook op de zwarte ring aangegeven met pijltjes?Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:58:
[...]
Ja, gelukt! Je moet de ring eigenlijk naar vóren trekken! Thanks! Zo simpel kan het zijn...
Naar de pijltjes kijken is vergelijkbaar met de handleiding lezen. Dat doen echte mannen nietmaarud schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:00:
[...]
Dat staat toch ook op de zwarte ring aangegeven met pijltjes?
Pagina: 1