Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1098793

Topicstarter
Mijn vraag
...

Garmin Forerunner 235
...

In de handleiding gezocht, maar niet gevonden
.
Sinds kort ben ik in het bezit van de Garmin 235 hardloop horloge, nadat ik jaren lang de Forerunner 305 van Garmin heb gebruikt.
Met mijn 305 kon ik tijdens het lopen (geen training) direct een ronde aangeven en opslaan door de tijd te stoppen met de start/stop knop, daarna de lap knop, waarna de rondetijd in beeld kwam. na de start/stopknop weer in te drukken loopt de tijd weer door en kun je een nieuwe,ronde ingeven of wat je dan ook maar verder wilt.
Deze mogelijkheid heb ik op mijn 235 (nog) niet kunnen vinden.
Wel in te geven in trainingen en in ronden, maar dat is niet mijn bedoeling.(dan is het vaste data)
Ik wil tijdens bijv. een interval 800 mtr. elke gelopen 800 mtr. apart kunnen klokken en zien, zodat ik weet dat de 1e net zo snel gaat als de laatste.

Wie kan mij hiermee helpen?

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 1098793 op 28-07-2018 14:46 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 1098793 op 31-07-2018 18:36)

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:11
Volgens mij gewoon de lap knop 1 keer indrukken. Je ziet dan de tijd van de "ronde" een de totaaltijd staan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:11
Volgens mij gewoon de lap knop 1 keer indrukken. Je ziet dan de tijd van de "ronde" een de totaaltijd staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1098793

Topicstarter
Bedankt tlpeter,
Het werkt nu.
Wat ik verkeerd deed was eerst de tijd stilzetten en daarna de lap knop gebruiken. (Zo ging het bij de 305)