Ben in bezit van een MacBook 13.3 inch maar met slechte ogen is het handig een groter beeldscherm te nemen. 15.6 inch zou voldoende moeten zijn. Ook IPS is een 'must'. En glanzend helpt in de helderheid.
Wat ga je met je laptop doen?
Bedoeling is de laptop mee te nemen tijdens mijn werk en ook bij externe klanten te gebruiken. Voorwaarden zijn een lange batterijduur en een laag gewicht. Een beetje stevig is ook wel prettig. Informatie over batterijduur en de stevigheid zijn vrijwel niet te te vinden,
Ik gebruik weinig anders dan Internet, Office en wat specifieke programma's via Citrix. Geen gamen, geen video bewerking etc.
Wat is je budget?
Maximaal budget € 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dus veelvuldig in de tas, en op tafel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua specs heb ik het volgende lijstje:
8 GB RAM/ 256 SSD / 15.6 inch IPS glanzend beeldscherm.
Aangevuld met wensen: touchscreen.
Ik heb geen specifieke voorkeuren voor merken. Goede ervaring met de levensduur van mijn bejaarde maar nog steeds werkende HP, goede ervaring met de stevigheid, snelheid, gewicht en beeldscherm van m'n MacBook.
Ik heb gezien dat Pricewatch met mijn specs uitkomt op de Lenovo Ideapad 330 / 530, de Lenovo Yoga 720 en de HP Envy 360. Verder gekeken naar de ASUS TP510UA.
Ik weet niet hoe uit te vinden wat er aan batterijduur bij deze laptops hoort.
Advies over kwaliteit van deze uitkomsten en met name advies over batterijduur is erg welkom!
Wat ga je met je laptop doen?
Bedoeling is de laptop mee te nemen tijdens mijn werk en ook bij externe klanten te gebruiken. Voorwaarden zijn een lange batterijduur en een laag gewicht. Een beetje stevig is ook wel prettig. Informatie over batterijduur en de stevigheid zijn vrijwel niet te te vinden,
Ik gebruik weinig anders dan Internet, Office en wat specifieke programma's via Citrix. Geen gamen, geen video bewerking etc.
Wat is je budget?
Maximaal budget € 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat dus veelvuldig in de tas, en op tafel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Qua specs heb ik het volgende lijstje:
8 GB RAM/ 256 SSD / 15.6 inch IPS glanzend beeldscherm.
Aangevuld met wensen: touchscreen.
Ik heb geen specifieke voorkeuren voor merken. Goede ervaring met de levensduur van mijn bejaarde maar nog steeds werkende HP, goede ervaring met de stevigheid, snelheid, gewicht en beeldscherm van m'n MacBook.
Ik heb gezien dat Pricewatch met mijn specs uitkomt op de Lenovo Ideapad 330 / 530, de Lenovo Yoga 720 en de HP Envy 360. Verder gekeken naar de ASUS TP510UA.
Ik weet niet hoe uit te vinden wat er aan batterijduur bij deze laptops hoort.
Advies over kwaliteit van deze uitkomsten en met name advies over batterijduur is erg welkom!